فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تقاضای پروانه نمایش برای «کوروش کبیر»


به گزارش خبرنگارسینما و تئاتر خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «کوروش کبیر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی تقاضای پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارایه داد این درحالی است که پیش از این قرار بود تهیه کننده این اثر علی معلم باشد که بنا به دلایلی که هیچ گاه ذکر نشد تهیه کننده و کارگردانی این فیلم برعهده مسعودجعفری جوزانی قرار گرفت.

چهار سال گذشته نیز فیلمنامه به شورای پروانه ساخت ارایه شد و پروانه موقت از شورای پروانه ساخت اخذ کرد. به تازگی تهیه کننده فیلم تقاضای پروانه ساخت فیلم را تسلیم وزارت ارشاد کرد تا بعد از دریافت پروانه ساخت از شورا مراحل پیش تولید آن را آغاز کند.

بنابراین گزارش مسعودجعفری جوزانی در زمان رونمایی کتاب فیلمنامه «کوروش کبیر» گفت: فیلم «کوروش کبیر» از آن نوع فیلم‌هایی است که ابتدا باید همه کارهای آن انجام شود و گرفتن یک کاغذ از وزارت ارشاد نه می‌تواند عامل بازدارنده من باشد و نه تشویق کننده. بنابراین اگر لازم باشد مجوز بگیرم، می‌گیرم و اگر هم نخواهند مجوزی بدهند مهم نیست، من کارم را می‌کنم فیلمم را می‌سازم و فکر می‌کنم این حق را هم به لحاظ قانونی دارم.

انتهای پیام/ج


ویدیو مرتبط :
ترجمه متن منشور کوروش کبیر - روز جهانی کوروش بزرگ مبارک