سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز ثبت نام دور دوم پرداخت جریمه سربازی از ۲۰ آذر/ دستگیری ۱۰۰ هکر و انسداد ۲۰ کانال غیر اخلاقی تلگرام/ دستگیری مأمور آب متجاوز


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در ادامه پنجمین نشست سخنگوی ناجا در پاسخ به سوالی در مورد وضعییت لایحه استفاده از سلاح سرد، گفت: این موضوع 3 دوره در مجلس مطرح شده ولی هنوز تصویب نشده است.

سخنگوی نیروی انتظامی، خبر از دستگیری 100 هکر در یک ماه گذشته داد و بیان داشت: بیش از 20 کانال تلگرام که محتویات غیر اخلاقی داشتند مسدود شده و مدیران آنها دستگیر شدند.

معاون اجتماعی ناجا در خصوص ایجاد صفحه فارسی داعش در تلگرام، گفت: چنین مطلبی را نشنیدم و باید از کارگروه فضای مجازی این مسئله را پیگیری کنید.

سردار منتظرالمهدی تاکید کرد: به هیچ وجه سایت، کانال و وبلاگی متعلق به پلیس در این شبکه‌ها موجود نیست و همه آنها صوری است که احتمالاً کلاهبرداری است.

وی یکی از نگرانی‌های پلیس را در خصوص معتادان دانست و تصریح کرد: دستگاه‌ها همه در تلاشند و در آینده‌ای نه چندان دور اتفاقات خوبی در این حوزه رخ خواهد داد.

سخنگوی ناجا افزود: جمع‌کردن معتادان و پاکسازی محیط توسط پلیس در کسری از هفته انجام شدنی است اما مسئله این است که آنها را باید به کجا ببریم.

منتظرالمهدی در ادامه از دستگیری فردی که به عنوان مأمور آب به خانه‌ها مراجعه کرده و به اعضای خانواده‌ها تعدی می‌کرد، گفت: خانه‌داران حواسشان جمع باشد و از افرادی که مراجعه می‌کنند حتماً مدارک شناسایی بخواهند.

وی افزود: مأموران آب و افراد تحت این عنوان وارد مشاعات می‌شوند و هیچکس به هیچ بهانه اجازه ورود به منزل را ندارد.

معاون اجتماعی ناجا از افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر در 7 ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه خبرداد و اظهارداشت: به طور مثال در استان یزد، طی 20 روز گذشته 7 تن مواد مخدر کشف شده است.

سخنگوی نیروی انتظامی به اعلام خبری در حوزه نظام وظیفه عمومی پرداخت و گفت: ثبت‌نام مجدد از کسانی که حائز شرایط پرداخت جریمه سربازی هستند از 20 آذرماه شروع شده که تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در ثبت نام قبلی 287 هزار نفر ثبت نام کردند که 7 هزار نفر شرایط شان احراز نشد، برای 180 هزار نفر کارت معافیت صادر شد و یکصد هزار نفر هنوز پول واریز نکرده و مشمول هستند.

ادامه دارد...

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دستگیری تروریستها وقتی از کانال آب بیرون میان