سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک نفر در زاهدان برای انتخابات خبرگان رهبری نام نویسی کرد


علی اصغر جمشید نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فرد یکی از مولوی های اهل سنت سیستان و بلوچستان است.
وی خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نام نویسی فردی به نام «ع.ش» را تکذیب کرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات معمولا شایعات و اخبار نادرست در فضای مجازی از سوی برخی افراد منتشر می شود که مورد تایید نیست تنها اخباری تایید می شود که تنها از مجاری اصلی و قانونی و اطلاعیه های ستاد انتخابات انتشار یابد.
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نام افرادی که در این ستاد برای کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی نام نویسی می کنند تنها پس از طی مراحل قانونی و تایید صلاحیت، از سوی ستاد اعلام خواهد شد.
وی گفت: تمام تمهیدات لازم برای نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری شهرستان زاهدان مرکز حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان فراهم است.
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از سراسر استان می توانند با مراجعه به فرمانداری زاهدان نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
جمشید نژاد بیان کرد: نام نویسی از داوطلبان نامزدی نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه استان از امروز تا چهارشنبه دوم دی ماه به مدت هفت روز ادامه دارد.
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات سراسری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در روز جمعه هفتم اسفند 1394 برگزار می شود.
استان سیستان و بلوچستان دارای دو کرسی در مجلس خبرگان رهبری و هشت کرسی در مجلس شورای اسلامی شامل زابل (زابل، هیرمند] زهک، هامون و نیمروز) دو نماینده، زاهدان دو نماینده، خاش یک نفر، ایرانشهر (ایرانشهر، دلگان، فنوج و سرباز) یک نفر و چابهار(نیکشهر، کنارک، چابهار و قصرقند) یک نفر است.
8005 /6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آرایش سیاسی انتخابات آینده مجلس خبرگان