در یک برنامه تلویزیونی ترانه‌ای به محمدجواد ظریف تقدیم شد


 در یک برنامه تلویزیونی ترانه‌ای به محمدجواد ظریف تقدیم شدایسنا/برنامه «626» ترانه‌ای را به اسم «سبز و سفید و سرخ؛ یعنی جهان بی‌جنگ» به محمدجواد ظریف تقدیم کرد.

سعید نبی - تهیه‌کننده برنامه «626» - اظهار کرد: این ترانه را به دکتر ظریف - وزیر امور خارجه - به پاس زحماتی که ایشان در دوران مذاکرات کشیدند و همچنین به‌عنوان نماینده ملت قهرمان ایران که در طی این سال‌ها صبر کردند، تقدیم کردیم.

او ادامه داد: ما به این خاطر ترانه «سبز و سفید و سرخ؛ یعنی جهان بی‌جنگ» را تقدیم کردیم که بگوییم ایرانی به‌دنبال این است که دانش، فهم و صنعت خودش را به دنیا معرفی کند، می‌خواهد تمام قله‌های علمی و صنعتی را فتح کند و ایران هرگز به دنبال جنگ‌طلبی نبوده و نیست.

فرزاد سرور آهنگ‌سازی و تنظیم «سبز و سفید و سرخ؛ یعنی جهان بی جنگ» را برعهده داشته و ترانه‌سرای آن مسعود خدیوی بروجنی است.

نبی در ادامه سخنانش از برگزاری مسابقه ملی ایده‌بازها خبر داد و گفت: این مسابقه قرار است در سطح کشور برگزار شود و تا کنون 80 درصد مقدمات کار انجام شده است و در مرحله طراحی دکور هستیم. این مسابقه در دو سطح دانش‌آموزی و غیر دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

او افزود: اگر همه‌ برنامه‌های‌مان روی روال باشد، امسال تولید این مسابقه را آغاز خواهیم کرد و از سال آینده روی آنتن می‌رود.

برنامه تلویزیونی «626» یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت 18 به تهیه‌کنندگی سعید نبی و اجرای حسین کلهر از شبکه یک سیما پخش می‌شود.


منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
برنامه نگاه یک (محمدجواد ظریف)-قسمت اول