سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ ۲۸ خرده فروش مواد مخدر در پاکدشت به دام پلیس افتادند


حوادث/ ۲۸ خرده فروش مواد مخدر در پاکدشت به دام پلیس افتادندمهر/ فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اشاره به عزم پلیس برای برخورد با فعالان حوزه مواد مخدر گفت: ۲۸ خرده فروش مواد مخدر در پاکدشت به دام پلیس افتادند.

سرهنگ سلمان آدینه وند ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور جدی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر در اولویت فعالیت های نیروی انتظامی قرار دارد و در این راستا، نیروی انتظامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: طی روزهای اخیر و در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان پاکدشت، برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان داشت: مناطق آلوده شهرستان پاکدشت در حوزه توزیع مواد مخدر با تلاش پلیس شناسایی شد و در قالب یک عملیات غافلگیرانه، ۲۸ خرده فروش مواد مخدر به دام پلیس افتادند.
سرهنگ آدینه وند گفت: در جریان این عملیات ها، مقادیری شیشه، تریاک، هروئین، گراس و غیره کشف شد و دستگیر شدگان پس از طرح مراحل قانونی، به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت تأکید کرد: شهروندان نیز می توانند هر گونه مشاهدات خود در زمینه فعالیت توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر را به پلیس اطلاع دهند.



منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
گروه جدید فروشندگان مواد مخدر ،در دام پلیس!!!