سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ تصاویر احتمالی مربوط به نسخه‌ پیش ساخته جی 5 ال جی فاش شد


فتو آی تی/ تصاویر احتمالی مربوط به نسخه‌ پیش ساخته جی 5 ال جی فاش شدزومیت/ انتظار می‌رود ال‌جی گوشی هوشمند پرچمدار خود یا همان جی ۵ را در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون رونمایی کند. کره‌ای‌ها دعوتنامه‌ی مراسم خود را نیز ارسال کرده‌اند. با نزدیک شدن به زمان برگزاری این مراسم، اطلاعات و اخبار مرتبط با این گوشی هوشمند نیز افزایش پیدا می‌کند. آخرین اخبار فاش شده مربوط به تصاویری منتسب به این گوشی هوشمند است.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون که احتمالا طی آن شاهد رونمایی از گوشی‌هوشمند پرچمدار ال‌جی یا همان جی ۵ خواهیم بود، انتشار شایعات و اخبار را در رابطه با این محصول نیز بیش از پیش افزایش یافته است. آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با این محصول، فاش شدن تصاویری منتسب به جی ۵ است. البته باید به این نکته اشاره کرد که جی ۵ احتمالی درون قابی پلاستیکی جا گرفته که رویت آن را مشکل می‌کند. همانطور که در تصویر مربوط به جلوی گوشی مشاهده می‌کنید، می‌توان برچسب Not for Sale را مشاهده کرد که حکایت از تعلق این گوشی به سری نمونه‌های اولیه دارد.

البته نمی‌توان به طور قطع در مورد صحت این تصاویر و تعلق آن‌ها به جی ۵ اظهار نظر کرد؛ چراکه هیچ نام و نشانی از ال‌جی را نمی‌توان روی این گوشی هوشمند مشاهده کرد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این قاب تاحدودی شبیه به رندرهایی است که چند هفته پیش فاش شده بود. البته در تصاویر فاش شده نیز می‌توان تفاوت‌هایی را با رندر‌های مورد نظر مشاهده کرد که از جمله‌ی آن باید به محل قرار گرفتن دوربین در پشت جی ۵ اشاره کرد.

یکی از مواردی که می‌توان با دیدن آن به طور قطع سخن گفت، بهره‌گیری از درگاه USB نسخه‌ی C است. همچنین در لبه‌ی پایینی نیز می‌توان میکروفون و بلندگو را به وضوح دید. همانطور که پیش از این نیز در زومیت خواندید، به نظر می‌رسد ال‌جی به دلیل باریک‌تر کردن هر چه بیشتر گوشی تصمیم گرفته تا در برخلاف سه نسل آخر سری جی، کلید‌های تغییر حجم صدا و پاور را به لبه‌‌ی سمت چپ گوشی انتقال دهد. همچنین باید به درگاه سیم کارت یا میکرو SD احتمالی در لبه‌ی دیگر نیز اشاره کرد. هرچند تخمین اندازه‌ی نمایشگر جی ۵ یا این گوشی پیش نمونه کمی سخت به نظر می‌رسد، اما می‌توان حدس زد که در این گوشی شاهد بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۳ اینچی هستیم.

از جمله‌ی موارد مشهود دیگر در این گوشی باید به بدنه‌ی یکپارچه‌ی آلومینیومی اشاره کرد. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا جی ۵ گوشی متفاوتی از سوی ال‌جی خواهد بود؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
علت پوشش چرمی و قیمت گذاری جی 4 ال جی فاش شد