ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



میورا در ۴۸ سالگی به فوتبال ادامه می‌دهد


به گزارش خبرگزاری فارس کازویوشی میورا همچنان مصمم به بازی در رده حرفه‌ای است. وی در سی و یکمین سال فعالیتش به عنوان بازیکن می‌خواهد قلم به دست گرفته و قرارداد جدیدی را با باشگاه اف.ث یوکوهاما منعقد کند.

وی اظهارداشت: بسیار از مسئولان یوکوماها تشکر می‌کنم. همچنین مدیون هواداران هستم که همیشه از من پشتیبانی کردند. می‌خواهم به همه فعالیتم ادامه دهم.

میورا که در رقابت‌های دسته دوم لیگ حرفه‌ای کشورش در 16 بازی 3 گل زده، مدت‌ها گرفتار مصدومیت بود.

او در سن 15 سالگی در سال 1982 به عنوان بازیکن به برزیل رفت و بعد از آن دوران حرفه‌ای خود را آغاز کرد و در چند باشگاه آموزش دید که سانتوس یکی از آن بود.

در سال 1990 به ژاپن بازگشت و به عضویت تیم یومیوری درآمد. پس از آن در تیم‌های وردی کاوازاکی، توکیو وردی، جنووا ، دیناموزاگرب ، کیوتو سانگا و ویسل کوبه بازی کرد.

در سال 2005 به اف.ث یوکوهاما آمد و بعد برای مدتی کوتاه در تیم سیدنی استرالیا نیز حور یافت.

او در تیم ملی ژاپن 89 بازی انجام داد و 55 گل نیز زد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
لامبورگینی میورا