سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مدل موی جدید جاستین بیبر + عکس


مدل موی جدید جاستین بیبر + عکس,جاستین بیبر

جاستین بیبر خواننده 22 ساله, موهای سرش را تراشید و با ظاهری جدید دیده شد.

عکس های جدید جاستین بیبر

جاستین بیبر بازهم ظاهر خود را تغییر داد.

جاستین بیبر خواننده و ترانه سرای کانادایی که مدتی پیش با رنگ کردن موهایش, سوژه رسانه ها شده بود, بار دیگر دست به تغییر ظاهرش زد.

این خواننده 22 ساله در عکس های جدیدی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است, با موهای تراشیده دیده می شود!

ظاهر جدید جاستین بیبر

مدل موی جدید جاستین بیبر + عکس,جاستین بیبر

عکس جدید جاستین بیبر

مدل موی جدید جاستین بیبر + عکس,جاستین بیبر

جاستین بیبر در لندن (انتاریو) به دنیا آمد و در شهر استردفورد (انتاریو) بزرگ شد ، مادرجاستین بیبر «پتی مالته» وقتی که ۱۸ ساله بود جاستین را باردار شد ، وقتی جاستین ۲ ساله بود پدرش «جرمی بیبر» برای ازدواج با زن دیگری پتی را طلاق داد و مادرش او را به تنهایی و با درآمد کمی که از کارش بدست می آورد بزرگ کرد.

در حالی که جاستین بزرگ می شد مادرش نحوه ی نواختن پیانو ، درام ، گیتار و ترومپت را به او آموخت ، اوایل سال ۲۰۰۷ زمانی که جاستین بیبر ۱۲ ساله بود در مسابقه ای محلی که در شهر استردفورد برگزار می شد شرکت کرد و آهنگی از نی-یو به نام «So Sick» را خواند و به رتبه دوم رسید.

سپس مادرجاستین بیبر فیلم هایی از این مسابفه را در یوتوب گذاشت تا دوستان و آشنایان آن را ببینند ، پتی که متوجه علاقه مردم به فیلم های پسرش شد شروع به گذاشتن فیلم های جدیدی از جاستین در یوتوب کرد ، او به این کارش ادامه داد تا این که بازدید از ویدیوهای پسرش به ۱۰ میلیون رسید.

همچنین ببینید

منبع : سیمرغ / پ


ویدیو مرتبط :
عکس جدید جاستین بیبر در کنار کریستین رونالدو !