فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



استقبال از اکران سینمایی شهرزاد/فروش همه بلیط ها در 4 دقیقه/ گرفتن عکس یادگاری با تیتراژ سریال


به گزارش خبرنگار  رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،شب گذشته قسمت بیست سریال «شهرزاد» در پردیس سینمایی کوروش با حضور برخی از عوامل و مردم به نمایش درآمد.

*در این اکران مردمی که بیش از پیش جنبه مردمی داشت، محمد امامی و محمد هادی رضوی تهیه کننده و سرمایه گذار سریال «شهرزاد» حضور داشتند.

*ساعت 21:30 دقیقه با خاموش شدن چراغ های سالن یک پردیس کوروش، دو کلیپ عزیزم کجایی و ماه پیشونی روی پرده سینما نمایش داده شد.

*استقبال مردم تا حدی بود که به گفته رضوی یکی از تهیه کنندگان سریال، چهار دقیقه بعد از اطلاع رسانی عمومی برای خرید بلیط نمایش عمومی این سریال، تمام بلیط ها به صورت آنلاین به فروش رسید و تعداد کثیری از مردم روی زمین و پله های سالن شماره یک به صورت نشسته سریال را دیدند.

*بعد از اتمام دو کلیپ یاد شده، پنج دقیقه از مدت زمان نمایش سریال، به پخش آنچه گذشت برای یادآوری مخاطبان اختصاص داده شد.

*نکته جالب در این اکران عمومی عکس العمل‌های مردم از زمان پخش تیتراژ تا انتهای سریال بود. اولین عکس العمل مردم با نمایان شدن نام حسن فتحی بر روی پرده نمایش صورت گرفت که با تشویق بسیار مواجه شد.دیگر واکنش مردم به تکه کلام های برخی شخصیت ها بود که می‌خندیدند.یکی دیگر از عکس العمل های مردم حین تماشای سریال شهرزاد،مربوط به سکانسی بود که فرهاد دماوندی،بزرگ آقا را از مرگ حتمی نجات داد و مردم در ابن لحظه،فرهاد را به شدت تشویق کردند.بخش دیگری از استقبال مردم نسبت به تک تک سکانس های سریال شهرزاد، زمانی بود که قباد در جواب درخواست راننده آمبولانس برای دریافت برگه خروج از بیمارستان، مبلغی را به راننده آمبولانس داد و گفت این هم برگه خروج! و مردم از رفتار خنده دار او شگفت زده شدند.دیگر سکانس مورد توجه مردم، مربوط به سکانس های پایانی سریال بود که به دنبال پرستاری مورد اعتماد برای بزرگ آقا می گشتند و قباد به مل مل گفت تا شهرزاد را خبر کند و در همان لحظه شیرین با تحکم به مل مل گفت این کار را نمی‌کنی!

*سریال با تیتراژ ماه پیشونی و تصویر زمینه گردنبند مرغ آمین به پایان رسید و این بار و در اکران عمومی، خبری از آنچه خواهید دید، نبود.

*حالا نیمی از سالن خالی شده و تعدادی که در سالن مانده اند به صورت تکی و چند نفره با پرده سینما که تیتراژ پایانی سریال «شهرزاد» روی آن در حال پخش است،عکس سلفی می‌گیرند.

*بخشی دیگر از مردم که از ندیدن بازیگرهای سریال «شهرزاد»، ناراحت هستند این ناراحتی را با گرفتن عکس یادگاری با امامی و رضوی تهیه کنندگان  سریال «شهرزاد» جبران می‌کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/X22KQF


ویدیو مرتبط :
2 سریال با یک بلیط(خرید)...از بریکینگ بد تا شهرزاد