سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



دلخوری مهمان «دورهمی» از سریال «در حاشیه» / اندر احوال خارج‌پسندی


باشگاه خبرنگاران؛ در شنبه شب گذشته برنامه «دورهمی» در حالی آغاز شد که مردی به عنوان سفیر ٨٠٠٠ نفری از شهر گناباد به این برنامه آمده بود و دو قطعه سفال را که نام این برنامه در آن نوشته شده بود را به مهران مدیری تقدیم کرد و از آثار تاریخی و ابنیه این شهر گفت که فردوسی آن را شهری دارای قنات‌های بسیار می‌نامیده است.پس از آن مدیری موضوع برنامه را «خودباختگی» اعلام کرد و گفت: بعضی از افراد خارج‌پسند، خارج‌گرا و یا خارج‌زده هستند که از جمله بیماری‌هایی است که در حد سرطان پیشرفت می‌کند.

در ادامه نمایشی در همین زمینه که بعضی‌ها درگیر زندگی کردن به سبک خارجی‌ها هستند، توسط سیامک انصاری (پیمان) و شقایق دهقان (مهرناز) اجرا شد.

مدیری در ادامه از افرادی گفت که برای تعطیلات خودشان همیشه سفر به خارج را انتخاب می‌کنند و به تعریف و تمجید از رفتار و کردار آن‌ها می‌پردازند.

بعد از اتمام صحبت‌هایش از دو جوان خواست که به روی صحنه بیایند و از آن‌ها در مورد انتخاب نوع پوشش، مدل مو و یا به قولی تیپ سوالاتی را پرسید که پاسخ آن‌ها به این سوال انتخاب بر اساس فضای مجازی بود.

در بخش دیگر این برنامه نمایشی در خصوص سفر به خارج از کشور به دلیل کار، دیدن طبیعت و ... توسط امیرمهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی اجرا شد.

دلخوری مهمان «دورهمی» از سریال «در حاشیه»/ اندر احوال خارج‌پسندی + فیلم

مدیری در انتهای این نمایش به کنایه عنوان کرد: بعضی‌ها خارج را دوست دارند و حتی می‌شود گفت که خارجی‌ها هم ما را دوست دارند و این یک رابطه دو طرفه است و بعضی از کالاها را فقط به خاطر ما تولید می‌کنند، از لوازم آرایش گرفته تا جدیدترین مدل‌های تلفن همراه.

اما مهمان این قسمت «دورهمی» دکتر حسن آقاجانی فوق تخصص قلب و عروق و استاد دانشگاه تهران بود که بعد از سلام و احوالپرسی درباره تاثیر شادی بر روی قلب گفت: کسانی که شاد هستند، تغییراتی در کل بدنشان اتفاق می‌افتد که اکسیژن‌رسانی بهتر انجام می شود. به دلیل اینکه آدم‌های شاد خوش‌بین‌تر و گذشت بیشتری هم دارند، پس هر چقدر که شاد باشیم قلب سالم‌تری داریم.

وی در خصوص اینکه چرا در سفرهای خود به خارج از کشور در آنجا زندگی نکردید، عنوان کرد: هدف من این بود که بروم و برداشت‌های درستی را بکنم و برگردم به جایی که به آن تعلق دارم و ما در مرکزی که در حال حاضر هستیم، کارهایی را انجام می‌دهیم که برای اولین بار در منطقه انجام می‌شود.

مدیری در ادامه گفت همسر دکتر هم قرار بود که در جمع ما حضور داشته باشند که به دلیل دلخوری از سریال «درحاشیه» نیامدند. وی در این باره خاطرنشان کرد: مگر می‌شود بدون پرستاران و پزشکان زنده ماند و زندگی کرد. ما مدیون جامعه پزشکی هستیم اما منظور ما درصد کمی از آن‌هایی بود آنچه را که باید انجام نمی‌دهند و تنها به منافع شخصی خود فکر می‌کنند و این موضوع در همه مشاغل هم وجود دارد.

دلخوری مهمان «دورهمی» از سریال «در حاشیه»/ اندر احوال خارج‌پسندی + فیلم

دکتر آقاجانی نیز در این باره گفت: اگر پزشکی تخلفی را انجام بدهد، باید با آن برخورد شود اما شما می توانستید پیام را بهتر برسانید. به دلیل اینکه از حالت طنز خارج شده بود و بیشتر شبیه به هجو بود.

وی ادامه داد: ما با دل عاشق می‌شویم نه با قلب ... نام قلب بیشتر برده می‌شود، به دلیل اینکه تاثیرات روحی بیشتر بر روی قلب اتفاق می‌افتد.

وی در ادامه از مرکز قلب تهران گفت که کارها را با خدمات دولتی برای بیماران انجام می‌دهند و حتی صندوقی وجود دارد که از طرف پزشکان مبالغی در آن جمع‌آوری می‌شود و برای بیماران از آن استفاده می‌شود.

پس از اتمام این بخش و اجرای نمایشی دیگر، مدیری ادامه داد: به طور کلی بعضی‌ها اسم‌های خارجی، تفریحات و غذاهای خارجی را دوست دارند. به هر حال باید یک فکری به حال ترشح این هورمون خارجی بکنیم. البته هیچکس نمی‌تواند بگوید که خوب است یا بد؛ فقط بعضی‌ها موقعیت‌های خوب را به دلیل همین خارج رفتن از دست می‌دهند.


ویدیو مرتبط :
اندر احوال داعش