ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سهراب مرادی: یک نفر بیاید جواب من را بدهد/ وزنه‌برداری‌ام تمام شد


ورزش > دیگر ورزشها - ایسنا نوشت: وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم ایران گفت:خارج شدن نامم از لیست جهانی یعنی دیگر نمی‌توانم وزنه بزنم اما چرا باید دوران محرومیتم دو برابر شود؟ در این میان چه قضیه‌ای وجود دارد؟

سهراب مرادی درباره خارج شدن نامش از فهرست به روز شده مسابقات جهانی وزنه برداری بیان کرد: آقای مرادی در ابتدا با خوشحالی اعلام کردند که کارم درست شده اما اکنون اسم سهراب مرادی از لیست خارج شده و با ورزشکار بازی شده است. تکلیف من را چه کسی باید مشخص کند؟ کسی نیست تکلیفم را مشخص کند؟ یک بار می‌گویند کارم درست شده بار دیگر می‌گویند درست نشده است.

او ادامه داد: اگر هم من بازنشسته باشم دوران محرومیتم 6 ماه است. مگر من با بقیه فرق دارم که اکنون دوران محرومیتم دوبرابر شده است؟ من این سوال را دارم. چرا موضوع را این قدر پیچیده کردند که من الان باید در این منجلاب باشم و چنین تاوان هایی پس بدهم؟

مرادی با اشاره به خارج شدن نامش از لیست جهانی تصریح کرد: یک بار اسم من در لیست جهانی هست، دوباره خارج می‌شود و معلوم نیست چه وضعیتی پیش آمده است. بازنشستگی تاوانی دارد که من قبول کردم، تمام شد و رفت اما اینکه میزان محرومیتم تمدید شود حتما قضیه‌ای دارد که من نمی‌دانم. اما در هر صورت در این میان ورزشکار می سوزد و این خیلی بد است.

او افزود: رک و شفاف بگویند چرا با وجود اینکه بازنشسته بودن من مانند بقیه است اما مدت محرومیتم زیاد شده است؟

وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم ایران در پاسخ به این پرسش که اکنون با این شرایط می‌خواهد چه کند؟ تصریح کرد: اینکه نامم از لیست خارج شده یعنی نمی‌توانم وزنه بزنم اما یکی باید بیاید جواب من را بدهد قانع که شوم می‌روم. مگر می شود ورزشکاری که مثلا به دلیل دوپینگ 4 سال محروم است، مدت محرومیتش به طور ناگهانی بشود 4 سال و سه ماه؟ دیگر از دوپینگ که اتفاق بدتری نداریم اما چرا برای بازنشستگی من مدت محرومیتم بیشتر شده است؟

وی درباره تاثیر حضور نداشتنش در مسابقات جهانی آمریکا روی عملکرد تیم ملی بیان کرد: اینکه تیم نتیجه بگیرد یا نه همه در پست‌های خود باقی می‌مانند و تغییری ایجاد نمی شود. در این میان وزنه برداری سهراب مرادی تمام شد و او نابود شد.

256 43


ویدیو مرتبط :
شبکه کلمه نتوانست جواب سوالات شریفی را بدهد