ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خبر خوب برای برانکو و پرسپولیس در آستانه بازی با نفت


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.09.08 - 09:56

خبر خوب برای برانکو و پرسپولیس در آستانه بازی با نفت

کاپ/ دبیر کمیته انضباطی گفت: حتی اگر سوشا مکانی نتواند رضایت مدیر برنامه اش را امروز جلب کند مشکلی برای همراهی تیمش در بازی فردا مقابل نفت نخواهد داشت.
حسین عبدالهی درباره آخرین وضعیت محرومیت سوشا مکانی به دلیل شکایت مدیربرنامه سابقش پیش از بازی با نفت تهران اظهار داشت: مشکل سوشا مکانی و کارگزار سابقش هنوز حل نشده است ولی فکر می کنم امروز طی جلسه ای که خواهیم داشت توافقی بین شان صورت بگیرد. وی درباره بازی کردن یا نکردن سوشا در بازی فردا مقابل نفت در صورت عدم جلب رضایت مدیربرنامه سابقش خاطرنشان کرد: حتی اگر سوشا مکانی نتواند رضایت مدیر برنامه اش را امروز جلب کند مشکلی برای همراهی تیمش در بازی فردا مقابل نفت نخواهد داشت. کمیته انضباطی بیکار نیست که هر روز تعلیق کند و فردا با زدن یک نامه دیگر رفع تعلیق کند. اما از بعد از بازی مقابل نفت اگر این موضوع همچنان لاینحل باقی مانده باشد طور دیگری برخورد خواهیم کرد.
عبدالهی در پایان درباره صحبت روز قبل اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی مبنی بر اینکه اگر مشکل سوشا حل نشود نمی تواند مقابل نفت بازی کند؛ اذعان داشت: تا آنجایی که من شنیده ام توافقاتی بین طرفین دیروز حاصل شده است و حتی شنیده ام چند فقره چک که مدت آن برای روزهای آتی است به کمیته ارسال شده که اگر این طور باشد مشکل به کل حل خواهد شد. ولی باز هم باید صبر کرد تا دید چه اتفاقی می افتد.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
‫کنفرانس دایی و برانکو پیش از بازی نفت و پرسپولیس‬‎