سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف 2 تن مواد مخدر در پاتک شبانه پلیس به سوداگران مسلح


سرهنگ ابراهیم قربان‌زاده جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس‌، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه شبانه‌روزی پلیس با سوداگران مرگ و پایش مداوم اطلاعاتی، پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان از جابه‌جایی مقدار زیادی مواد مخدر از نقاط مرزی به مقصد شهرستان سوران مطلع شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مأموران انتظامی پس از چند هفته پایش اطلاعاتی، شب گذشته در محور فرعی شهرستان سوران خودروی تویوتای حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ قربان‌زاده افزود: سوداگران مسلح به محض مشاهده پلیس به صورت مسلحانه درگیر شده و با توجه به آتش پرحجم پلیس قصد فرار به همراه خودروی حامل مواد مخدر را داشتند که مأموران با هدف قرار دادن لاستیک‌های خودروی تویوتا مانع از فرار سوداگران به همراه خودرو و موفق به دستگیری یک قاچاقچی شدند.

وی در خصوص میزان کشفیات مواد مخدر در این عملیات اظهار داشت: یک تن و 204 کیلو تریاک و 26 کیلو هروئین به همراه یک قبضه سلاح از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات دیگری در شهرستان مهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات نیز مأموران انتظامی شهرستان مهرستان با اشراف کامل اطلاعاتی در محور ایرافشان خودروی تویوتای متعلق به قاچاقچیان مسلح را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در این عملیات نیز یک قاچاقچی سابقه‌دار دستگیر و 882 کیلوگرم کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و انجام عملیات‌های آفندی به سوداگران مسلح و مخلان امنیت عمومی اجازه نخواهد داد که در هیچ نقطه‌ای از این استان احساس آرامش کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/V3NRIQ


ویدیو مرتبط :
پاتک شبانه پلیس تهران به قاچاقچیان مواد مخدر