هدایت هاشمی و محمود عزیزی به سریال «نفس» پیوستند


هدایت هاشمی و محمود عزیزی به سریال «نفس» پیوستند

مهر/ هدایت هاشمی و محمود عزیزی برای بازی در سریال «نفس» به تهیه‌کنندگی مشترک سیداحمد کاشانچی و محمود رضایی انتخاب شدند.
سریال«نفس» به کارگردانی جلیل سامان از چهارم شهریور در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و تاکنون حضور برخی از بازیگران آن قطعی شده است.
هدایت هاشمی و محمود عزیزی آخرین بازیگرانی هستند که تاکنون به این پروژه پیوسته اند. پیش از این نام مسعود رایگان، صالح میرزاآقایی، زهیر یاری و روزبه حصاری به عنوان بازیگر اعلام شده بود.
«نفس» دومین همکاری جلیل سامان با سیداحمد کاشانچی است و این کارگردان با ساخت این مجموعه، سه‌گانه خود در ژانر سریال‌های عاشقانه در فضای انقلاب اسلامی را تکمیل می‌کند.
این سریال در ۲۶ قسمت ساخته می‎شود و داستان آن درباره جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای را پشت سرمی‌گذارد. سرانجام انتخابی دشوار سرنوشت وی را رقم می‌زند.

عوامل «نفس» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: جلیل سامان، مدیر تصویربرداری: شاپور پورامین، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر تولید: سیددانیال کاشانچی، مدیر تدارکات: حمید پرهیز، امور مالی: مهیار بشارت، عکاس: حسن شجاعی، روابط عمومی مریم عرفانیان.

مجری طرح این سریال موسسه فرهنگی هنری تندیس فیلم ملک است و در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه می‌شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سریال نوش دارو با بازی ماشاالله شاهمرادی زاده و هدایت هاشمی