سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپل به خاطر مصرف بالای دیتا در آیفون به دادگاه فراخوانده شد


اپل به خاطر مصرف بالای دیتا در آیفون به دادگاه فراخوانده شد

در اکتبر امسال، یک زوج ساکن کالیفرنیا به خاطر قابلیت WiFi Assist (امکانی که در صورت ضعیف بودن سیگنال وای فای، دستگاه را به شبکه LTE انتقال می دهد و دیتای آن را به میزان وحشتناکی مصرف می کند) در iOS 9، اپل را به دادگاه کشاندند.

حالا در پرونده ای مشابه، این کمپانی مجددا و به درخواست یک شرکت حقوقی به نام Berman Sobol Shapiro LLP به دادگاه فراخوانده شده تا پاسخگوی شکایت آن در مورد مصرف بالای دیتا در iOS باشد.

این شرکت حقوقی مدعی شده که آیفون 5 و آیفون 5 سی که از نسخه های 6 و 7 سیستم عامل موبایلی اپل بهره می برند، بدون ارائه هیچگونه هشداری از وای فای به شبکه LTE سوئیچ می کنند.

البته اپل در ماه سپتامبر 2012 پچ مربوط به این باگ را برای مشتریان ورایزن ارائه کرد و حالا شاکی جدید مدعی شده که ارائه پچ مورد نیاز کاربران At&t دو سال طول کشیده و اپل نتوانسته در این مدت مشکل را مرتفع نماید.

شاکی همچنین اظهار داشته که چنین اقدامی از سوی اپل مغایر با قوانین حمایت از مصرف کنندگان در کالیفرنیا و به خصوص «قانون رقابت غیرمنصفانه، قانون مربوط به جبران های حقوقی برای مصرف کنندگان و قانون تبلیغات نادرست» است.

منبع: engadget

برچسب‌ها:آیفوناپلاخبار تکنولوژیشکایت از اپلگوشی موبایل آیفونمصرف دیتای آیفون

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
با اپلیکیشن Onavo Count می‌توانید مصرف دیتا توسط برنامه‌های مختلف روی آیفون‌تان را مشاهده کنید