سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گاز گرفتگی دریک منزل مسکونی سه نفر را در شاهرود راهی بیمارستان کرد


دکتر فهیمه فرجی دانشگر در گفت وگو با ایرنا افزود: این حادثه حدودساعت 18 روز چهارشنبه روی داد که به محض اطلاع ، نیروهای اورژانس 115 شاهرود به همراه دو دستگاه آمبولانس برای رسیدگی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: مصدومان یک مادر 40 ساله و دو فرزند دختر و پسر 18 و 20 ساله اش بودند که براثر گاز گرفتگی با گاز co دچار کاهش سطح هوشیاری شده بودند.
وی تاکید کرد: پس از انجام معاینات و اقدام های لازم ، حادثه دیدگان برای ادامه و مراقبت های بیشتر به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود، منتقل شدند.
رییس روابط عمومی اورژانس 115شاهرود گفت:با شروع فصل سرما استفاده از وسایل گرمایشی گاز سوز استاندارد و ایمن و همچنین رعایت نکات ایمنی از سوی مردم ضروری است.
گاز گرفتگی این خانواده اولین حادثه از این دست از زمان آغاز فصل سرما در شاهرود است.
7358/6167

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رانندگی یک زن ۴۸ نفر را راهی بیمارستان کرد