فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



محمد محمودی: شهادت برادرم لطف دوباره خدا به خانواده ما بود


محمد محمودی نورآبادی، نویسنده دفاع مقدس و برادر شهید ستار محمودی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با تأیید خبر شهادت برادرش در سوریه گفت: ایشان یکی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) بود که دیروز، 16 آذر ماه، در منطقه لاذقیه به شهادت رسید. امیدوارم خداوند این شهید را که دومین شهید خانواده ماست، از ما بپذیرد. شهید عبدالرسول محمودی یکی دیگر از برادرانم بود که در جنگ عراق علیه ایران به شهادت رسید و شهید ستار، دومین شهید خانواده ماست. خداوند از ما بپذیرد و به پدر و مادرم صبر بدهد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این شهید بزرگوار گفت: شهید ستار از همان دوران نوجوانی اهل ورزش بود. ورزشکار و زورمند بود، اما به کسی زور نمی‌گفت. ایشان همیشه در سر آرزوی شهادت داشت. شهادت ایشان لطف دوباره خداوند به ما بود.

وی افزود: شهید ستار فارغ‌التحصیل رشته ادبیات و فوق‌لیسانس رشته مدیریت و قهرمان رشته ژیمناستیک بود. ایشان از سال 80 به عضویت سپاه درآمدند و به دلیل مهارت‌هایی که داشتند، توانستند مراتب آموزشی را به خوبی پشت سر بگذارند.

محمودی در پایان یادآورد شد: او آروزی شهادت داشت. ما از همان روز نخست که او به صورت داوطلبانه به سوریه رفت، انتظار این را می‌کشیدیم. او به آرزویش رسید و در خیل سربازان حضرت زینب(س) شمرده شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بهنام محمودی و خانواده 2