زوم‌اپ: مدیریت کارها و امور روزانه با TaskCrunch


TaskCrunch اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که به کمک آن می‌توانید کارهای خود را به صورت دقیق و زمان بندی شده مدیریت کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.

اپلیکیشن‌های ToDoList که وظیفه‌ی ثبت و یادآوری کارهای روزانه‌ی شما را بر عهده دارند در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته‌اند؛ به طوری که اپلیکیشن‌های بسیاری توسط توسعه‌دهندگان در این زمینه ساخته و منتشر شده است که هر کدام به نوعی، کاربران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. TaskCrunch یکی از این اپلیکیشن‌های موفق برای پلتفرم ویندوزفون است که با برخورداری از تم و پوسته‌ی کلاسیک ویندوزفون، قادر به ثبت کارهای شما خواهد بود؛ به طوری که می‌توانید امور روزانه و مکرر خود را توسط آن مدیریت کنید.

TaskCrunch

TaskCrunch در اولین استفاده نیازمند ثبت نام و ورود به اکانت کاربری است و بعد از آن، به صورت منظم تمامی اطلاعات وارد شده توسط شما در خود را با سرورهای خود همگام‌سازی می‌کند که به لطف این ویژگی، اطلاعات شما همیشه و همه جا در دسترس شما خواهند بود. نحوه‌ی کار با این اپلیکیشن نیز بسیار ساده طراحی شده است؛ به طوری که با ورود به اپلیکیشن، با صفحه‌ی اصلی این برنامه مواجه خواهید شد که شامل چندین دسته‌بندی پیش‌‌فرض بوده و می‌توانید کارهای خود را با توجه به موضوع آن، طبقه‌بندی کنید. در تب‌های کناری نیز امکانات مختلفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که برای مثال، می‌توان به نمایش کارها به ترتیب زمان‌های تعیین شده، نمایش کارها به صورت هفتگی یا ماهانه و... اشاره کرد. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود از فروشگاه ویندوز فون

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.


ویدیو مرتبط :
مدیریت ایمیل‌ها و امور روزانه با با اپلیکیشن CloudMagic