سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار مرکزی: قانون مداری مهمترین اولویت دولت در انتخابات است


محمود زمانی قمی روز یکشنبه در جریان بازدید از محل ثبت نام کاندیدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در فرمانداری شهرستان اراک افزود: رعایت اخلاق، قانون مداری، رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم مهمترین اصل و اساس در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه به شمار می رود که دولت تدبیر و امید به منظور برگزاری انتخاباتی با شکوه این مهم را سرلوحه کار مسئولان اجرایی مجموعه وزارت کشور و عوامل اجرایی خود در استان ها قرار داده است.
وی ادامه داد: ستاد انتخابات استان مرکزی و شهرستان اراک با جدیت و اهتمام بالا، تحرک ها و فعالیت های نامزدهای احتمالی انتخاباتی را رصد کرده و تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات پرشور و به دور از هرگونه تنش به کار می برند.
استاندار استان مرکزی با یادآوری تلاش مسئولان اجرایی در برگزاری سالم انتخابات بیان کرد: مجریان انتخاباتی با رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری و بدون در نظر گرفتن پیروز انتخابات پیش رو، به وظیفه خود عمل و به مردم خدمت رسانی می کنند.
زمانی قمی با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آرای مردم حق الناس است، گفت: مردم و داوطلبان در استان مرکزی مطمئن باشند که مراحل انتخابات در دولت تدبیر و امید و در این حوزه بر مدار قانون مداری و حراست از آرای مردم می باشد.
وی ادامه داد: این نخستین انتخاباتی است که توسط دولت تدبیر و امید در کشور برگزار خواهد شد از این رو دولت در تلاش است تا این انتخابات را با نهایت سلامت و شکوه برگزار کند تا مجلسی قدرتمند و به دور از شعار زدگی روی کار آمده و حل مشکلات مردم را در دستور کار خود قرار دهد تا شاهد حضور و شکل گیری مجلسی که فرمایشات مقام معظم رهبری و مبانی جمهوری اسلامی را در دستور کار خود قرار می دهد، باشیم.
استاندار استان مرکزی گفت: این استانداری از تمام مردم و داوطلبان با هر سلیقه سیاسی برای حضور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل می آورود.
فرماندار شهرستان اراک نیز در این دیدارگفت: با آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات در این شهرستان تا کنون سه نفر برای حضور در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و هشت نفر برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.
حسین بختیاری افزود: هم اکنون چهار اپراتور به طور همزمان وظیفه ثبت نام از داوطلبان را در ستاد ثبت نام این شهرستان برعهده دارند و همزمان چهار کاندیدا می توانند برای حضور در انتخابات ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: هم اکنون ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی و کار خبررسانی به مردم به صورت همزمان و برای معرفی اصل انتخابات و حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات آتی انجام می شود.
فرماندار شهرستان اراک بیان کرد: ستاد انتخابات این شهرستان اجرای قوانین و مقررات را در دستور کار خود قرار داده تا کوچکترین حقی از مردم ضایع نشود و مردم و نامزدها با اطمینان برای ثبت نام و رای گیری حضور فعال داشته باشند.
بختیاری افزود: امانتداری، حفظ حرمت نامزدها و حقوق شهروندی در تمام مراحل و آموزش های تشکیل ستاد انتخابات در راس همه امور قرار داشته و تلاش می شود با نگاه کلی زمینه حضور همه کاندیدها در فراهم شود.
رئیس ستاد انتخابات ستان مرکزی نیز دراین دیدار حضور داشت.
1955/6012

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
قانون مداری و ولایت مداری