سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مقام روس:عربستان سعودی در تلاش علیه برجام شکست خورد


به گزارش ایرنا، آلکسی پوشکوف روز شنبه در یک برنامه سیاسی به نام پوست اسکریپتوم در کانال تلویزیونی TVC روسیه گفت: ریاض به شدت مخالف لغو تحریم های اعمال شده از طرف امریکا و غرب و نیز تحریم های شورای ایران علیه ایران است. مقامهای عربستان سعودی می دانند که اگر تحریم ها لغو شوند ایران تقویت و نیرومند خواهد شد و جایگاه آن در عرصه بین المللی و منطقه ای ارتقاء خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل عربستان سعودی خواهان حل و فصل مسائل پیرامون برنامه هسته ای ایران نبود. مقامهای عربستان از کاهش تنش ها میان ایران و آمریکا به شدت عصبانی هستند و آن را به زیان جایگاه منطقه ای خود می دانند.
پوشکوف به اعدام آیت الله نمر توسط عربستان سعودی اشاره کرد و افزود: مقام های سعودی به خوبی می دانستند که با اعدام این فرد خشم شیعیان برانگیخته می شود و برای تحریک آنان دست به چنین اقدامی زدند و شیخ نمر را به همراه 46 نفر دیگر اعدام کردند.
وی ادامه داد: پس از اعتراض ایران به قتل این روحانی برجسته شیعه و تحرکات گروهی از معترضان در برابر دفاتر نمایندگی عربستان در تهران و مشهد ریاض روابط دیپلماتیک با تهران را قطع کرد.
مقام پارلمانی روس افزود: عربستان سعودی که قبلا سیاست های محتاطانه دنبال می کرد در سالهای اخیر در منطقه لجام گسیخته رفتار می کند و در سوریه از افراط گرایان و تروریست ها حمایت می کنند و در یمن نیز جنگ خونین و ویرانگری را برپا کرده اند.
وی ادامه داد: عربستان سعودی حاضر نیست با شرایط کنونی مساله سوریه را حل و فصل کند و به همین دلیل مقامهای این کشور علاقمند به از سرگیری مذاکرات سوری نیستند.
رییس کمیسیون امور بین المللی دومای روسیه خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی روسیه تنها کشوری است که می تواند بین ایران و عربستان سعودی میانجی گری کند زیرا مسکو با ریاض روابط پایدار و با تهران روابط بسیار خوب و حسنه دارد و می تواند موجب آشتی این دو کشور بزرگ منطقه را فراهم کند.
شبک **اروپام*391**1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جنگ عربستان سعودی علیه یمن