سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استفاده از بازی ماین کرافت برای آموزش کدنویسی به کودکان


به گزارش فارس به نقل از انیفورمیشن ویک، آمریکا امروز با کمبود متخصص در حوزه علوم رایانه و به خصوص نرم افزار مواجه است و به شدت در تلاش برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تربیت نسل جدیدی از کارشناسان خبره است.

این نسخه از بازی ماین کرافت 14 مرحله مختلف دارد و کاربران با حضور در دنیای دو بعدی و جابجا کردن بلوک ها و ... اقداماتی را تکمیل کرده و عملا کدنویسی می کنند.

به عنوان مثال با جابجا کردن بلوک ها می توان رشته ای از فرامین را نوشت و با کلیک کردن آنها را اجرا کرد تا از نتیجه اش مطلع شد. مایکروسافت با خرید شرکت موجانگ در سال 2014 با پراخت 2.4 میلیارد دلار مالک بازی محبوب ماین کرافت شد.

مایکروسافت اعلام کرده که برای افزایش آشنایی کودکان با برنامه نویسی رایانه ای با شرکت های دیگری مانند اپل، فیس بوک، گوگل، آمازون و حتی والت دیسنی همکاری می کند.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
آموزش ماین کرافت ساخت در رمز دار بصورت ساده ماین کرافت