سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آخرین خبرها از روز اجرای برجام/ ظریف و موگرینی دیدار کردند


آخرین خبرها از روز اجرای برجام/ ظریف و موگرینی دیدار کردندآخرین خبر/ همزمان با نزدیک شدن توافق هسته ای ایران و 5+1 به ایستگاه پایانی خود، وزیر امور خارجه کشورمان با همراهی علی اکبر صالحی به وین رفت تا بیانیه اجرای برجام را پس از گزارش آژانس قرائت کند.

اهم اخبار مربوط به برجام را در زیر مشاهده می کنید:

12:51 ظریف و موگرینی دیدار کردندایسنا/ وزیر خارجه کشورمان و فدریکا موگرینی رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا صبح روز شنبه به وقت محلی در هتل کوبورگ وین با یکدیگر دیدار کردند.

12:40 انتشار بیانیه اجرای برجام تا ساعاتی دیگرشبکه خبر/ بیانیه ایران و 5+1 درباره اجرای برجام تا ساعاتی دیگر منتشر می شود.

12:12 توئیت جدید ظریف: وقت آن شده تا دست در دست هم جهان را از افراطی‌گری نجات دهیمنسیم/ محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه در توئیتر خود نوشت: روز اجرای برجام، اکنون وقت آن برای همگان علی الخصوص ملل مسلمان فرا رسیده است که دست در دست هم دهند و جهان را از افراطی گری و خشونت نجات دهند- ایران آماده است.
11:15 ظریف در بدو ورود به وین: برجام امروز اجرایی می‌شودتسنیم/ محمد جواد ‏ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان امروز در بدو ورود به وین، در جمع خبرنگاران گفت که امروز با ارایه گزارش مدیر کل اژانس برجام اجرایی خواهد شد و بعد بیانیه مشترک برای اعلام شروع برجام صادر خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
آخرین خبرها ازدومین روز زلزله برازجان