سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



موتور جستجوی گوگل اکنون می تواند به سوالات پیچیده تر و چند بخشی پاسخ دهد


موتور جستجوی گوگل اکنون می تواند به سوالات پیچیده تر و چند بخشی پاسخ دهد

اپلیکیشن جستجوی گوگل اخیرا رشد بسیار بالایی در زمینه درک سوالات پیچیده تر پیدا کرده است. امروز گوگل اعلام نمود که سیستم جستجوی این شرکت می تواند سوالات بلند تر، پیچیده تر و غیر مستقیم را درک کرده و به آنها پاسخ دهد.

در بلاگ رسمی گوگل، آقای «Satyajeet Salgar» یکی از مدیر محصولات گوگل در همین رابطه می نویسد: «درک سوالات بلند و دو بخشی، معمولا برای ما بسیار ساده است اما کامپیوترها مشکلات بسیار زیادی با فهمیدن منظور ما در چنین شرایطی دارند.»

وی همچنین خبر می دهد که اکنون موتور جستجوی گوگل درک بسیار بهتری از سوالاتی پیدا کرده که در آنها، «زمان» نقشی کلیدی ایفا می کند. برای مثال می توانید از این موتور جستجو بپرسید: «جمعیت مکان X در سال ۱۹۸۸ چند نفر بوده است؟»

همانگونه که ذکر کردیم، ترکیب های پیچیده تر نیز اکنون توسط گوگل به شکل ساده تری درک می شوند. برای نمونه از گوگل بپرسید: «زمانی که تیم X برنده جام جهانی شد چه شخصی رئیس جمهور ایالات متحده بود؟» چنین بهبودهایی از سوی گوگل خبر از پیشرفت این شرکت به سوی آینده ای سرشار از هوش مصنوعی می دهد؛ آینده که در آن خواهیم توانست پاسخ بسیاری از سوالات پیچیده و چند وجهی را به شکلی آسان از این موتور جستجو دریافت کنیم.

منبع: GoogleAndroidAuthority

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیتکنولوٰژیگوگلموتور جستجوی گوگل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
به روز 149 نکته و ترفند موتور جستجوی گوگل