سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دست رد ماموران پلیس بم به رشوه 12 میلیون ریالی


ایرنا/ فرمانده انتظامی بم از رد رشوه 12 میلیون ریالی توسط ماموران پاسگاه خواجه عسکر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فدا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پاسگاه خواجه عسکر حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شدند و پس از متوقف کردن خودرو و بازرسی از آن مقادیری موادمخدر را کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: از این رو ماموران برای رسیدن به سرنخ های بیشتر پس از اخذ مجوز قضایی تفتیش منزل راننده را در دستور کار قرار دادند و پس از ورود به منزل با ادوات استعمال مواد مخدر روبرو شدند که آنها را ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: متهم که خود را در چنگال قانون گرفتار می دید برای رهایی از اجرای عدالت مبلغ 12 میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد داد که ماموران وظیفه شناس بم در کمال صحت و درستی عمل وجه پیشنهاد شده را صورتجلسه و به همراه متهم به مراجع قضایی معرفی کردند.
وی با تشکر از همکاری مستمر مردم در کشف جرائم از آنها خواست هر گونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از پلیس را با مرکز نظارت همگانی 197 در میان بگذارند.
بم در 190 کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
حمله به ماموران پلیس