سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مخالفت حماس با تروریستی خواندن حزب الله لبنان توسط شیخ نشین‌ها


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وبگاه اسرائیلی «المصدر» به نقل از منابعی که آنها را وابسته به حماس خوانده، اعلام کرد این جنبش (حماس) نامه‌ای به حزب‌الله لبنان فرستاده و در آن از موضع مخالف خود نسبت به تصمیم شورای همکاری درباره حزب‌الله خبر داده است.

بر اساس این گزارش، حماس تا کنون هیچ بیانیه رسمی درباره موضع شورای همکاری خلیج فارس در تروریستی خواندن حزب الله  نداشته است، این در حالی است که دیگر گروه‌های فلسطینی مانند جهاد اسلامی، جنبش صابرین و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و غیره این موضوع را محکوم کردند.

المصدر به نقل از منابع خاص نوشته که حماس به خاطر موضع محافظه‌کارانه این جنبش برای روابط خوب با برخی کشورها و تلاش برای نزدیکی با عربستان موضع رسمی نداشته است.

به نقل از این وبگاه حماس در نامه خود به حزب‌الله تاکید کرده که تصمیم شورای همکاری را رد می کند و این جنبش را به خاطر مقاومت مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی می‌ستاید به ویژه اینکه در بسیاری از مسایل با یکدیگر توافق دارند.

شورای همکاری خلیج فارس هفته گذشته حزب الله را گروهی تروریستی اعلام کرد و این امر واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت. بسیاری از جنبش های فلسطینی از جمله جهاد اسلامی، جبهه خلق برای ازادی فلسطین، صابرین ، شاخه های نظامی جنبش فتح ، کمیته های مقاومت مردمی فلسطین و حزب مردم فلسطین این بیانیه شورای همکاری را محکوم کردند.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
تدبیر زیرکانه و جالب حزب الله لبنان برای کمک به حماس