ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کی‌روش: تیم ملی لباس ندارد، فدراسیون دستگاه کارت‌زنی می‌خرد!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  کارلوس کی‌روش به محض بازگشت تیم ملی از گوام، صبح امروز (پنجشنبه) از فرودگاه امام خمینی (ره) مستقیم به فدراسیون فوتبال آمد تا به همراه افشین پیروانی جلسه‌ای با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون برگزار کند.

کی‌روش که با چهره‌ای کاملا خندان وارد فدراسیون فوتبال شده بود با دستگاه کارت‌زنی جدیدی که در فدراسیون فوتبال نصب شده مواجه شد و گفت: تیم ملی لباس ندارد آن وقت این دستگاه خریداری می‌شود!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار مقابل گوام اعلام کرد که شرایط برای ماندن در تیم ملی مهیا نیست و در صورتی که قدم‌هایش با علی کفاشیان هماهنگ نشود، دیگر نمی‌تواند کار را ادامه دهد از همین رو امروز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال بین کی‌روش و کفاشیان برگزار شده تا رئیس فدراسیون در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
کنایه رئیس فدراسیون از تیم ملی