سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



شوهرم مانند برده با من رفتار مي کند


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.10 - 20:20

شوهرم مانند برده با من رفتار مي کند

خراسان/ همسرم هميشه با لحن زشتي صدايم مي زند و حرف مي زند و اصلا توجهي به من ندارد. خسته شدم. قصد جدايي دارم. با من مثل برده رفتار مي کند، هر چيزي مي گويم بخر نمي خرد.
خانم گرامي! درباره اين که در پيامک تان گفته ايد قصد جدايي دارم بايد توجه کنيد که طلاق تصميم کوچک و بي اهميتي نيست پس بهتر است اول با نگاه کردن به شرايط فعلي تان از زاويه هاي ديد متفاوت به بررسي پيامدها، مزايا و معايب اين تصميم بپردازيد؛ البته به نظر نمي رسد تصميم قاطعي براي جدايي داشته باشيد چون همين پيام شما نشان مي دهد در حال جمع آوري اطلاعات براي يافتن بهترين راه حل هستيد و البته جدايي معمولا راه حل مناسبي نيست.
فقط به مشکلات فکر نکنيد
با توجه به متن پيامکي که فرستاده ايد، به نظر مي رسد بيشتر توجه تان در زندگي به مشکلات و شکايت هاي تان است. اين نوع نگرش به زندگي تاکنون چه مسائلي را در زندگي شما حل کرده است؟
فکر مي کنم مي توانيد فهرست بلندتري براي شکايت از شوهرتان ارائه کنيد و قاعدتاً مي توانيد براي توصيف هر کدام از موارد آن فهرست، مطالب زيادي را بيان کنيد ولي آيا اين کار کمکي به بهبود شرايط شما مي کند؟ بنابراين کمي از تمرکز روي اين مسائل دست برداريد.
دلايل رفتارهاي شوهرتان را بيابيد
اگر شوهر شما با شما مانند برده رفتار مي کند، آيا خود او هم از اين رفتارش ناراحت مي شود يا نه؟ اگر او با لحن زشتي شما را صدا مي زند، خودش هم ناراحت مي شود يا نه؟ اگر آنچه از او مي خواهيد بخرد را نمي خرد، خودش هم اذيت مي شود يا نه؟ پاسخ به اين سوال ها مشخص مي کند که شوهرتان چنين رفتارهايي را عمدا انجام مي دهد يا خودش هم ناخودآگاه دست به چنين واکنش هايي مي زند و رفتارهايش در کنترل خودش نيست.
تفکر «مشکل محور» نداشته باشيد
اگر انتظار داشته باشيد شوهرتان خودش را ظالم بنامد و از شما عذرخواهي کند و قول دهد که رفتارهايش را عوض کند، هيچ اتفاق مثبتي در انتظار شما و زندگي مشترک تان نيست. هنگامي که بپذيريد قرار است خودتان خواسته هاي خودتان را برآورده کنيد، بيشتر از آن که به شکايت کردن بپردازيد، به جست و جوي راه حل خواهيد پرداخت. بايد به جاي تفکر «مشکل محور»، تفکر «راه حل محور» داشته باشيد.
از موثرترين راه حل استفاده کنيد
از ديدگاه واقعيت درماني، تمام رفتارهاي انسان ها از جمله رفتارهاي شوهر شما براي برطرف کردن نيازهايشان انجام مي شود که شامل نياز به بقا، قدرت، عشق و تعلق خاطر، آزادي و تفريح است.
براي شناسايي نيازهاي شوهرتان لازم است، رفتارهاي تان را بيشتر بررسي کنيد. ضمن شناسايي علل رفتار شوهرتان، مي توانيد به صورت اصولي با او مذاکره کنيد تا راه هاي بهتري براي برطرف کردن نيازهايش پيدا کنيد به شکلي که نيازهاي خودتان نيز برطرف شود و رابطه شما شکل بهتري داشته باشد. در پايان فراموش نکنيد اولين و موثرترين راه حل براي مشکلات زناشويي، مذاکره است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
کلیپ دیدنی کت خوری برده دار توسط برده