بیانیه سپاه در پی بازداشت نظامیان آمریکایی


خبرگزاری فارس: نیروی دریایی سپاه پاسداران در پی انتشار خبر بازداشت 10 نظامی آمریکایی بیانیه‌‌ای صادر و اعلام کرد که محل نگهداری این نظامیان امن و در سلامت کامل هستند.

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در ساعت 16:30 دوشنبه مورخ 22/10/94 دو فروند شناور رزمی آمریکایی حامل ده تفنگدار مسلح که وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در حوالی جزیره فارسی شده بودند، توسط واحدهای شناوری رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف و به جزیره فارسی منتقل شدند.

بنابراعلام روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در هنگام توقیف این شناورها ، ناوگروه هواپیما بر "ترومن" امریکا در جنوب شرقی جزیره فارسی و در آب های بین المللی نزدیک محل توقیف شناور حضور داشته است .

همچنین نیروی دریایی سپاه اعلام کرده است در زمان توقیف شناورهای رزمی امریکایی ، ناوگروه هواپیمابر "شارل دوگل "فرانسه نیز در شمال شرقی جزیره فارسی در آب های بین المللی در حال گشت زنی بوده است .

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه یادآور شده است : سرنشینان شناورهای امریکایی شامل 9 مرد و یک زن با برخورد اسلامی رزمندگان منطقه دوم دریایی سپاه در سلامت کامل در محل مناسبی مستقر شده اند .  


ویدیو مرتبط :
بازداشت وحشیانه پیرمردفلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیون