سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ دستگیری زن سارق حرفه ای در تبریز


ایرنا/ رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری زن سارق 'کش رو' با سرقت بیش از دو میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

سرهنگ 'صابر عباس زاده' روز دوشنبه گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تبریز پس از انجام تحقیقات میدانی موفق شدند یک سارق خانم را که بیش از دو میلیارد ریال از یک مغازه 'کش روی' کرده بود، دستگیر کنند.

وی افزود: این سارق در مغازه، حساب دار بوده و وجوه نقدی را در چندین نوبت از مغازه کش روی کرده است.

سرهنگ عباس زاده اظهارکرد: متهم در تحقیقات پلیسی ابتدا منکر ارتکاب هرگونه سرقت بود، اما پس از چندین مرحله بازجویی و ارائه مدارک و قرائن، لب به اعتراف گشود و به کش روی بیش از دو میلیارد ریال وجه نقد از مغازه شاکی پرونده، اعتراف کرد.

وی گفت: متهم با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

***ناکامی سارق نقره فروشی در تبریز

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز نیز از غافلگیری سارق حرفه ای مغازه نقره فروشی و دستگیری وی توسط ماموران کلانتری 15 منطقه پاستور خبر داد.

سرهنگ 'فرهنگ نوروزی' گفت: ماموران کلانتری 15 پاستور تبریز حین گشت زنی متوجه وجود سر و صدا در داخل یک مغازه شده و به بررسی موضوع پرداختند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی اولیه متوجه تخریب قسمتی از حفاظ واحد نقره فروشی شدند و با دقت بیشتر به حضور فرد مشکوکی در محل پی بردند.

وی افزود: متهم که با هوشیاری پلیس در سرقت خود ناکام مانده بود، با جدا کردن نقره جات مسروقه از کوله بار خود سعی در فرار داشت که با سرعت عمل ماموران مواجه و دستگیر شد.

سرهنگ نوروزی با اشاره به تحویل لوازم و نقره جات سرقتی به صاحب مغازه، اظهار کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز به ماکلان واحدهای صنفی توصیه کرد برای پیشگیری از هر گونه سرقت احتمالی، در محل کسب و کار خود از دوربین مداربسته استفاده کنند، هر گونه تردد افراد مشکوک در داخل مغازه خود را بلافاصله با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و از قرار دادن اشیای قیمتی و وجه نقد در دسترس و دید عموم در زمان تعطیلی مغازه خودداری کنند.


ویدیو مرتبط :
دستگیری ۱۰۶ سارق حرفه ای خطرناک