سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدرسه ویژه اتباع غیرایرانی در قزوین دی ماه امسال به بهره برداری می رسد


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین،عسگر علی جوانبخت افزود:ساخت این مدرسه به منظور افزایش خدمات آموزشی و پژوهشی به اتباع غیرایرانی از مهرماه سال جاری در ناصر آباد قزوین آغاز شده است و در مدت سه ماه تکمیل و به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: ساخت این مدرسه 12 کلاسه از محل اعتبارات کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و وزارت کشور با 17 میلیارد ریال اعتبار و زیربنای یکهزار و 244 متر مربع در دو طبقه انجام می شود.
جوانبخت ادامه داد: در حال حاضر ساخت این مدرسه با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
وی اضافه کرد:10میلیارد ریال از هزینه این پروژه از اعتبارات کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و 7میلیارد ریال آن نیز از اعتبارات تملک دارایی تامین خواهد شد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین افزود:ساخت مدارس ویژه اتباع غیرایرانی از سوی کمیساریای عالی ملل متحد در امور پناهندگان در چند استان کشور برنامه ریزی شده که استان قزوین نیز یکی از آنها است.
کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل یکی از آژانسهای تخصصی سازمان ملل است که وظیفه آن رهبری و هماهنگ کردن فعالیتهای بین المللی جهت محافظت و رفع مشکلات پناهندگان در سراسر جهان است.
7388/ 3013

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دریاچه سیاه به زودی در ممقان به بهره برداری می رسد!!!