سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



واکنش تهیه کننده برنامه دورهمی به تذکر صدا و سیما


واکنش تهیه کننده برنامه دورهمی به تذکر صدا و سیما,

پس از اعلام تذکر صدا و سیما به مهران مدیری و گروه سازنده دورهمی, تهیه کننده این مجموعه از حمایت صدا و سیما تشکر کرد!

تذکر به سازندگان برنامه دورهمی

تهیه‌کننده‌ی «دورهمی» درباره‌ی تذکر قائم مقام معاون سیما برای رعایت شأن مهمانان در این برنامه طنز، توضیح داد: این تذکر به آقای مدیری داده نشده و به ما داده شده که صحت هم دارد و تذکرشان کاملا درست بوده است؛ ما باید خودمان را اصلاح کنیم.

هاشم رضایت در همین زمینه گفت: ما باید شأن مهمانان برنامه «دورهمی» را بیشتر حفظ کنیم که مشکلی پیش نیاید. من به عنوان تهیه‌کننده برنامه «دورهمی»، از مسوولان سازمان صداوسیما و آقایان دکتر پورمحمدی (معاون سیما)، دکتر کرمی (مدیر شبکه نسیم) و همچنین رییس سازمان صداوسیما تشکر می‌کنم که با راهنمایی‌هایشان به ما کمک می‌کنند تا برنامه بهتری داشته باشیم.

وی درباره‌ی تغییر زمان پخش برنامه «دورهمی» پس از تعطیلات نوروز، اعلام کرد: تا اواخر هفته جاری زمان دقیق پخش این برنامه مشخص خواهد شد.

تهیه‌کننده «دورهمی» در پایان متذکر شد: برنامه «دورهمی» یک کار گروهی است و یک کارگردان و نویسنده واحد ندارد؛ این در حالی است که بسیاری از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها اینگونه منتشر می‌کنند که «دورهمی» به کارگردانی آقای مدیری و نویسندگی آقای ژوله ساخته می‌شود؛ در حالی که این برنامه یک کار گروهی است که همه عوامل در آن مشارکت دارند.

شیوه برخورد «دورهمی» با مهمانان این برنامه، در روزهای اخیر واکنش‌های متفاوت و انتقادهایی را به همراه داشت که پس از تراشیدن موی سر نیما فلاح توسط مهران مدیری به اوج رسید؛ این در حالی است که سحر ولدبیگی – همسر نیما فلاح – در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به دفاع از برنامه «دورهمی» پرداخته است.

همچنین ببینید

منبع : ایسنا / پ


ویدیو مرتبط :
تذکر شورای امنیت کشور به صدا و سیما، پیرو اهانت فیتیله!