فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تشکل های پیشتازان و فرزانگان در 35 هزار مدرسه کشور فعال است


داوود روستایی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی افزود: سازمان دانش آموزی نهادی غیردولتی بوده و با نظارت آموزش و پرورش و بخش معاونت پرورشی در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان فعالیت می کند.
وی اظهار کرد: تقویت این بخش از مطالبات نظام آموزشی و مسوولان ارشد کشور است به گونه ای که باید برای همه دانش آموزان یک مدرسه مسئولیت واحدی تعریف شود.
روستایی با اشاره به غرس یک میلیون اصله نهال در کشور توسط تشکل های دانش آموزی گفت: مدل کار سازمان دانش آموزی میدانی است و در این راستا امسال با همکاری سازمان محیط زیست کشور گام های خوبی در زمینه مشارکت های اجتماعی و زیست محیطی برداشته شد.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این آیین اظهار کرد: سازمان دانش آموزی باید از تمامی توان موجود در راستای پوشش اهداف تربیتی و آموزشی استفاده کند.
فریدون سیدمصطفوی بیان کرد: مسئولیت دادن به دانش آموزان باید به صورت جدی از سوی سازمان دنبال شود تا آنها بیشتر به مسایل اجتماعی اشراف داشته باشند چرا که هجمه ای که اکنون علیه دانش آموزان وجود دارد، می طلبد که هم افزایی و مشارکت جویی در این نهاد افزایش یابد.
وی با بیان اینکه نوع و ماهیت فعالیت های سازمان دانش آموزی باید پرورشی و تربیتی باشد، گفت: افزایش وحدت ملی و افزایش تعامل بین ادیان مختلف در استان و به ویژه در بین دانش آموزان از طریق سازمان دانش آموزی از مهم ترین مسئولیت ها و دغدغه های این نهاد است.
سیدمصطفوی با اشاره به ترویج معنویت دینی و تربیت نسل انقلابی و مومن در نهاد آموزش و پرورش اظهار کرد: پوشش دانش آموزان بازمانده از تحصیل، نظارت و بازرسی از بوفه های مدارس، ترمیم فقر حرکتی دانش آموزان از طریق برگزاری اردوهای مختلف، افزایش سرانه مطالعه در بین دانش آموزان و کنترل مصرف انرژی از سایر برنامه ها و ماموریت های پیش روی سازمان دانش آموزی است.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش در طول عمر انقلاب اسلامی توانسته نیروهای ارزشی و ولایتمداری را تربیت و تقدیم جامعه اسلامی کند که وجود بیش از 900 شهید فرهنگی و دانش آموز شهید ر استان گواهی بر این سخن است.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی همچنین گفت: هم اکنون 37 هزار فرهنگی مشغول تعلیم و تربیت دانش آموزان استان هستند که این امر با همکاری سازمان دانش آموزی سرعت بیشتری به خود می گیرد.
به گزارش ایرنا، در این آیین حسین عباس زاده به عنوان رئیس جدید سازمان دانش آموزی استان معرفی شد.
آذربایجان غربی دارای 5700 مدرسه با حدود 570 هزار دانش آموز است.ک3
7125/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیزر تبلیغاتی مدرسه پیشتازان