علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



حسنی‌خو: وزارت ورزش در رابطه با انتخابات فوتبال موضع خاصی ندارد


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش، رضا حسنی خو مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل حراست اخبار مربوط به دیدار وزیر ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون فوتبال بر سر ماندن و تعیین پیش شرط هایی برای وی را بی اساس و کذب دانست.

وی در این رابطه اظهارداشت: طبیعی است که آقای کفاشیان هم در جلسات روسای فدراسیون ها با حضور وزیر شرکت دارد و هم در مواردی که نیاز بوده مسایل مربوط به فوتبال را توضیح دهد با دکتر گودرزی دیدار کرده است ولی اخبار برخی سایت ها و رسانه های ورزشی مبنی بر دیدار وزیر ورزش و جوانان با علی کفاشیان در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال از اساس غلط و کذب است.

حسنی خو ادامه داد: قطعا آرامش مهمترین نیاز ورزش کشور برای پیشبرد برنامه های آن است و خصوصا تیم ملی فوتبال که بدور از حاشیه ها برای موفقیت تلاش می کند.

وی در مورد طرح موضوع برکناری کی روش به عنوان شرط ماندن کفاشیان در فدراسیون فوتبال نیزخاطرنشان کرد: یقیناً این موضوع صحت ندارد و چنین بحثی مطرح نشده است که شرط حمایت از کفاشیان در انتخابات، برکناری کی‌روش باشد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان حمایت از تیم ملی فوتبال و به تبع آن کی روش را از وظایف وزارتخانه بر شمرد و گفت : تیم ملی متعلق به همه مردم و کشور است و قطعا از تصمیمات درست و منطقی همیشه دفاع و حمایت می کنیم

حسنی خو درباره مواضع وزارت ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت : در  خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال جهت‌گیری خاصی نداریم  و فکر هم نمی‌کنم فعلاً هم در این خصوص موضوعی مطرح شود.


ویدیو مرتبط :
آخرین موضع وزارت ورزش در مورد اتفاقات تبریز