علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



«تهران» قهرمان یک رمان می‌شود/ تکمیل «پل» پس از دو سال


آراز بارسقیان نویسنده و مترجم در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اثر جدید خود گفت: رمان «پل» نوشته مشترک من و غلامحسین دولت آبادی به زودی منتشر و به بازار نشر عرضه می شود. این رمان مفصل، داستان گذر یک روز در شهر تهران است.

وی افزود: تعداد شخصیت های این رمان بسیار زیاد است و تقریبا تمام محیط های شهر تهران را به تصویر می کشد. به عبارت دیگر رمان «پل» یک رمان شهری است و شهر تهران هم یکی از قهرمان هایش است.

بارسقیان گفت: کار روی این رمان ۲ سال به طول انجامید و ابتدا قرار بود یک مجموعه داستان با ۷ داستان کوتاه درباره ۷ پل شهر تهران بنویسیم که در نهایت به ساختار یک رمان رسیدیم.

این داستان نویس در ادامه گفت: داستان «پل» مربوط به روز ۲۴ مرداد سال ۱۳۹۲ است؛ یک روز تابستانی که باران می گیرد و همه تعجب می کنند که چرا در این روز تابستانی و در شهری مانند تهران، باران گرفته است. فرایند دو نفره نویسی این رمان، مشکلی برایمان ایجاد نکرد و روزانه ۵ ساعت مشغول نوشتن آن بودیم. این رمان پر از عکس است و با حدود ۴۰ عکس چاپ خواهد شد.

بارسقیان گفت: رمان «پل» هفته آینده با ۵۰۴ صفحه و قیمت ۳۵۰ هزار ریال توسط انتشارات افراز به چاپ می رسد.


ویدیو مرتبط :
پل معلق (رمان دفاع مقدس)