سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیدار سفیر ایران در بلگراد با رییس یک موسسه کشاورزی صربستان


به گزارش ایرنا، «گوران بکاواتس» روز یکشنبه در دیدار با «مجید فهیم پور» افزود: صربستان از زمان یوگسلاوی با ایران در زمینه امور کشاورزی همکاری خوبی داشته و این همکاری های ادامه دارد بخصوص اکنون که ما در حال توسعه آن در امور اصلاح بذر ذرت، دانه های روغنی، مباره با آفات گیاهی و غیره هستیم .
وی همچنین با ارایه توضیحاتی در رابطه با فعالیت این موسسه در امور اقدام های تحقیقاتی برای اصلاح بذر ذرت به کار جدید تحقیقاتی این موسسه در امور کشت و پرورش دانه های آفتابگردان اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه آب کمتری برای رشد و پرورش آفتابگردان نیاز است، در حال حاضر در تلاش برای تولید روغن از آفتابگردان با استفاده از متد جدید هستیم.
وی همچنین تبادل هیات های کشاورزی از ایران به صربستان در سال گذشته و همچنین سفر های مقامات صربستان به ایران را برای آشنایی با امکانات و توانایی های دو کشور بسیار مهم دانست و گفت: انتظار داریم که با امضای تفاهم نامه همکاری بین بلگراد و تهران در زمینه همکاری های کشاورزی در آینده نزدیک بتوانیم همکاری در این زمینه را به سطح مطلوبی ارتقا بدهیم.
سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار به تلاش های سفارت کشورمان در بلگراد برای گسترش روابط سنتی و همکاری های دو کشور ایران و صربستان در تمامی زمینه ها از جمله امور کشاورزی اشاره کرد و دیدار های مقامات دو کشور در سال گذشته را گامی مهم برای آشنایی از امکانات یکدیگر دانست.
اروپام**436**1856

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار سفیر الجزایر در ایران با آیت الله هاشمی