سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اظهارات وزیر نیرو درباره اولویت های این وزارت خانه


اظهارات وزیر نیرو درباره اولویت های این وزارت خانهایسنا/ وزیر نیرو در مراسم افتتاح طرح ملی جکین- جاسک، ضمن قدردانی از دلگرمی و حمایت های معاون اول رییس‌جمهور از صنعت آب و برق، گفت: اولویت وزارت نیرو ایجاد محدودیت برای اجرای پروژه های جدید و اتمام پروژه های نیمه تمام است.

مهندس چیت چیان با بیان اینکه؛ تامین آب اولین قدم ضروری برای توسعه منطقه جاسک است، اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح با ظرفیت 710 لیتر بر ثانیه که ظرفیتی بیش از نیاز آبی فعلی جاسک است، شاهد توسعه و شکوفایی این شهرستان باشیم.
مقام عالی وزارت نیرو همچنین افتتاح طرح ملی آبرسانی جگین – جاسک را یکی از بزرگترین طرح های آبرسانی در کشور خواند و گفت: ایجاد زیرساخت های آب و منابع انرژی در شهرستان جاسک ضروری ترین قدم برای شکوفایی و توسعه این شهرستان است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در تمام دنیا عمده توسعه ها در کنار آب‌های آزاد و رودخانه ها اتفاق افتاده، گفت: سواحل خلیج فارس یک ظرفیت فوق‌العاده برای کشور ما محسوب می‌شود که بایستی از این ظرفیت در شهرهای ساحلی استفاده کنیم.
چیت چیان افزود: در حال حاضر پروژه آبشیرین کن 100 هزار مترمکعبی شهر بندرعباس توسط بخش خصوصی در حال اجراست که در سال آینده 20 هزار مترمکعب آن به بهره برداری می رسد.
وی تاکید کرد اجرای این پروژه، به لحاظ اطمینان بخشی به ساکنان بندرعباس از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و در مواقع خشکسالی می توانیم حق آب بیشتری به شهروندان مینابی با کاهش سهم سد استقلال میناب (به عنوان یکی از منابع آبی بندرعباس)قائل شویم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
فیلم اظهارات دكتر سید رمضان محسن پور قائم مقام وزیر در امور مجلس وزارت بهداشت در خصوص فوق العاده جذب