سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه بروجرد: حماسه 9 دی، فتنه براندازی نظام را خنثی کرد


به گزارش ایرنا حجت السلام والمسلمین حسن ترابی روز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری حماسه 9 دی در دفتر امام جمعه بروجرد افزود: این حماسه همواره باید یادآوری شود تا فتنه های جدید بروز نکند.
به گفته وی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سال 1377 بعد از شکست در قضیه دانشگاه تهران دست از کار نکشیدند و 10 سال بعد به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری فتنه ای جدید پایه ریزی کردند.
وی افزود: دشمن در سال 1388 به بهانه تقلب در انتخابات به صورت گسترده به میدان آمد ولی این توطئه با آگاه سازی رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری، بصیرت و دشمن شناسی ملت خنثی شد.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: حماسه 9 دی که باعث رسوایی فتنه گران و دشمنان شد ماهیت پلید بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی را نمایان ساخت.
وی با بیان اینکه ملت ایران با پشتوانه رهبری سیلی حکمی به دشمنان زدند، گفت: حماسه 9 دی نه فقط یک خاطره بلکه نماد بصیرت، دشمن شناسی و ولایتمداری ملت ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به نزدیکی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن در مقطع کنونی به دنبال ایجاد فتنه است لذا مردم بیش از پیش هوشیار باشند.
وی با بیان اینکه برخی افراد ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند، اظهار کرد: طبق فرموده حضرت امام(ره) نباید اجازه دهیم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.
معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد نیز در این نشست زنده نگه داشتن حماسه 9 دی را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: تمام ادارات و سازمان ها وظیفه دارند در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی شرکت کنند.
مسلم پورقاسمیان افزود: خلق حماسه 9 دی توسط ملت ایران به رهبری مقام معظم رهبری صورت گرفت و بزرگداشت این حماسه نیز توسط مردم انجام می شود و مسئولان فقط وظیفه دارند امکانات برگزاری این آیین باشکوه را فراهم کنند.
آیین بزرگداشت حماسه 9 دی روز چهارشنبه 9 دی ماه ساعت 10 صبح در مسجد امام خمینی(ره) بروجرد برگزار می شود.
7190/3022/6001

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نقش خواص در فتنه - حماسه 9 دی