فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ساخت سریال پایتخت 5 در بابل


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، علیرضا خمسه جمعه شب در ششمین جشنواره ملی بهار نارنج بابل با اشاره به اینکه بابل مهد فرهنگ و موسیقی کشور است، اظهار کرد: بابل به قدمت ایران است اما به نحو شایسته روی آن مانور داده نشد و من به عنوان یکی از علاقه‌مندان شهر بابل آماده فعالیت فرهنگی در این شهر هستم.

بازیگر سینما و تلویزیون افزود: سریال پایتخت این امکان را برای مردم مازندران فراهم کرد که همه مردم کشور اطلاعات کافی نسبت به مهربانی، مهمان‌نوازی و فرهنگ قوی مازندران کسب کنند.

خمسه خاطرنشان کرد: همه، شمال کشور را به نام رشت می‌شناختند ولی این سریال سبب شد حتی استان‌های دیگر برای معرفی استان خود تقاضا کنند که خانواده بازیگر پایتخت در فیلم آنها حضور داشته باشند.

وی از ساخت سریال پایتخت پنج به همت شهردار، شورای شهر و اسپانسر در بابل خبر داد و یادآور شد: امیدواریم بهار نارنج بابل به درستی معرفی شود و از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بابل به سبب تعدد درختان بهار نارنج مرکز بهار نارنج کشور است و این حاصل زحمات کشاورزانی است که دستان آنها بوسیدنی است.

انتهای پیام/86009/ر20/


ویدیو مرتبط :
ساخت موسیقی سریال پایتخت