زومجی: موفق‌ترین و تاثیر‌گذار‌ترین چهره‌های صنعت بازیسازی در سال ۲۰۱۵


سال ۲۰۱۵ کم‌کم به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و گیمر‌ها هم آماده آثاری می‌شوند که قرار است در سال آینده عرضه شوند. ولی در سال ۲۰۱۵ چه اشخاص و شرکت‌هایی بیش‌ترین تاثیر را در صنعت بازیسازی داشتند؟ زومجیدر مقاله‌ای به این موضوع پرداخته است.

هر سال بازی‌های ویدیویی جدیدی عرضه می‌شوند تا ما گیمر‌ها ساعاتی با آن‌ها سرگرم شویم یا نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بررسی کنیم. با این حال برای ساخت هریک از این آثار، مدت زمان و انرژی زیادی توسط تیم‌های بازی‌سازی صرف شده است. برای بازی که ممکن است ما در طی ۱۰ الی ۲۰ ساعت تمام کنیم، ماه‌ها یا شاید هم چندین سال زحمت کشیده شده است تا نتیجه نهایی مورد پسند طرفداران باشد. سال ۲۰۱۵ هم یکی از سال‌هایی بود که بازی‌های بزرگی در آن عرضه شدند و در نتیجه گیمر‌ها اوقات خوشی را تجربه کردند. آثاری مثل ویچر 3 که مرز‌های گرافیکی و در حالت کلی بازی‌های نقش‌آفرینی را وارد مرحله جدیدی کرد. فال‌اوت 4 که بار دیگر لذت چشیدن طعم یک دنیای آخرالزمانی را به گیمر‌ها تقدیم کرد. بازی‌های ورزشی مثل FIFA 16، PES 2016 یا NBA 2K16 که قشر گیمر‌های ورزش دوست را خوشحال کردند و همچنین بازی‌های مستقلی مثل Rocket League که با بودجه‌ای اندک و فقط به پشتوانه کار تیمی اعضای استودیو سایانیکس توانست در مراسم بهترین بازی‌های سال جوایز را یکی پس از دیگر از آن خود کند. البته سال ۲۰۱۵ صحنه موفقیت‌های دیگری نیز بود. کیفیت بالای کنسول پلی‌استیشن 4 و فروش بالای آن و تلاش‌های مایکروسافت با عرضه امکانات جالب برای کنسول ایکس‌باکس وان باعث شد تا طرفداران هر دو کنسول سال خوبی را سپری کنند.

برای مشاهده کامل مطلب موفق‌ترین و تاثیر‌گذار‌ترین چهره‌های صنعت بازیسازی در سال ۲۰۱۵ به زومجی مراجعه کنید.

ساتورو ایواتا

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.


ویدیو مرتبط :
معرفی کتاب "7 عادت انسان های موفق و تاثیر گذار"