ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تایید مکالمه تلفنی ماریو گوتزه و آنچلوتی


تایید مکالمه تلفنی ماریو گوتزه و آنچلوتیورزش 3/ ماریو گوتزه، ستاره بایرن مونیخ در مصاحبه جدید خود تایید کرد که با کارلو آنجلوتی در مورد آینده اش صحبت کرده است.
در حالیکه گوتزه زیر نظر گواردیولا روزهای کابوس واری را پشت سر گذاشت و در فصل جاری به یک نیممت نشین تبدیل شده بود، این امیدواری نزد ژرمن ها وجود دارد تا زننده گل فینال جام جهانی از فصل آینده زیر نظر آنچلوتی یک بار دیگر احیا شود. طبق اخبار منتشره در رسانه های آلمانی، گوتزه در تماس تلفنی با آنچلوتی در مورد وضعیت خود صحبت کرده و کارلتو به او گفته است که نباید از جایگاهش در ترکیب ثابت اطمینان داشته باشد.
ماریو گوتزه بعد از قهرمانی تیمی در بوندسلیگا به نشریه بیلد گفت :"من واقعا نمی دانم چطور یک نفر می تواند از مکالمه خصوصی بین دو نفر دیگر اطلاع پیدا کند. من نمی دانم که آیا کسی به مکالمات ما در تلفن گوش می داده است؟ اما این را می دانم که افراد اندکی از محتوای صحبت های ما مطلع هستند. البته این افراد می دانند که چه صحبت هایی رد و بدل شده و همین کافی است. پس صحبت دیگری باقی نمانده است. "
گوتزه ادامه داد: "قرارداد فعلی من با بایرن تا ماه ژوئن سال 2017 ادامه دارد و من نمی توانم به شکل قطعی در مورد فصل آینده صحبت کنم. من فعلا قراردادی دارم که بعد از پایان یافتن آن باید ببینیم چه خواهد شد."
لازم به ذکر است که گوتزه از دورتموند و لیورپول پیشنهاداتی دریافت کرده است.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
تمرین با ماریو گوتزه