ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آقا معلم، بازنده بزرگ در دوئل با تونی/ جلالی و سایپا پوبله شدند


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 14:29

آقا معلم، بازنده بزرگ در دوئل با تونی/ جلالی و سایپا پوبله شدند

کاپ/ مجید جلالی در 5 تقابل خود در برابر تیم سابقش همواره به عنوان بازنده از زمین خارج شده است.
تراکتورسازی، موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی سایپا را از پیش رو بردارد و به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کند. این اتفاق در حالی رخ داد که اواخر مهرماه در لیگ برتر هم سرخپوشان تبریزی موفق شده بودند خودروسازان را از پیش رو بردارند و نشان دهند راه بردن این تیم را به خوبی بلد هستند.
مجید جلالی بعد از ترک تراکتور به سایپا آمد اما در همه 5 تقابل رودررویش مقابل تیم سابق نتوانسته کاری از پیش ببرد و در همه این مسابقات شکست خورده است. سه تای این باخت ها مربوط به مسابقات لیگ می شود و دوتای دیگر هم به جام حذفی ارتباط دارد.
جالب این است که سه تا از از این 5 شکست در برابر تونی اولیویرا رقم خورده است. با این حساب آقا معلم در برابر جانشینش در تراکتور، یک شکست خورده بزرگ بوده و در تمام دوئل های رودر رو به عنوان بازنده از زمین بیرون آمده است.
لیگ چهاردهم:
بازی رفت: سایپا 0-1 تراکتورسازی
بازی برگشت: تراکتورسازی 2- 1سایپا
لیگ پانزدهم:
بازی رفت: تراکتورسازی 2-0 سایپا
جام حذفی فصل 93-94:
سایپا 0(1)-(3)0 تراکتورسازی
جام حذفی 94-95:
تراکتورسازی 2-1 سایپا
البته داستان نبردن های نارنجی پوشان در مقابل تراکتوری ها از سال 88 تاکنون پابرجا بوده است و داستان تنها به ناکامی مجید جلالی ختم نمی شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گفتگو با مجید جلالی درباره آخرین وضعیت سایپا