سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ضد آفتاب طبیعی ای به نام «روغن نارگیل»


ضد آفتاب طبیعی ای به نام «روغن نارگیل»سیمرغ/ روغن نارگیل خواص دارویی و پزشکی بسیاری دارد و استفاده منظم از آن سلامت پوست را تضمین می‌کند. بررسی‌ها نشان داده این روغن بهترین ضد آفتاب طبیعی است که از پوست در مقابل تابش نور خورشید محافظت می‌کند.
کرم‌ها و لوسیون‌های ضد آفتاب موجود در بازار گرانند و برخی از آنها اثر جانبی بر روی پوست دارند به طوری که مواد موجود در آنها ممکن است سبب وارد شدن سم به منافذ پوستی و خون شود اما روغن نارگیل ماده‌ای طبیعی است که آثار مخربی بر سلامتی ندارد. 

قرار گرفتن طولانی مدت در مقابل نور خورشید می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پوست، سوختگی پوست و پیری زودرس را افزایش دهد.
قرار گرفتن در مقابل نور خورشید ویتامین D مورد نیاز بدن را تا حدودی تامین می کند پس بهتر است با استفاده از ماده‌ای طبیعی و ضد آفتاب مانند روغن نارگیل در مقابل نور خورشید قرار گرفت و آسیب‌ها را به حداقل رساند. برای در امان ماندن از اشعه‌های خطرناک خورشید و جذب نور مناسب آن به بدن بهتر است از روغن نارگیل طبیعی و غیر فرآوری‌شده استفاده کنید.





منبع: سیمرغ


ویدیو مرتبط :
پاک کردن رژ لب ضد آب با روغن نارگیل (ویدیو + توضیح)