ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مربی تیم ملی موی تای: هفت ورزشكار به رقابتهای جهانی سوئد اعزام می شوند


سیدبهمن رضوی روز سه شنبه در حاشیه دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی موی تای به میزبانی ارومیه، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملی پوشان از آمادگی خوبی برای اعزام به رقابتهای جهانی برخوردار هستند و كسب یكی از سكوهای قهرمانی در بخش تیمی دور از دسترس نیست.
وی اظهار كرد: تیم های تایلند، بلاروس، روسیه و اوكراین به علت برنامه ریزی های بلند مدت و زیر ساخت های لازم، همواره از رقیبان اصلی تیم ملی ایران محسوب می شوند و رقابت نزدیكی با آنها داریم.
رضوی گفت: هیچ مشكلی برای اخذ روادید و ویزا وجود ندارد و تیم ملی موی تای ایران با حمایت فدراسیون ورزش های رزمی عازم كشور سوئد می شود.
وی ادامه داد: شهریور ماه امسال نیز برای شركت در رقابتهای موی تای ساحلی عازم كشور ویتنام می شویم.
رضوی بیان كرد: اردوی آمادگی تیم ملی در شهر ارومیه بسیار خوب بود و امكانات اسكان، تغذیه، سالن تمرینی و سالن بدنسازی در حد قابل قبولی از سوی مسئولان آذربایجان غربی در اختیار ملی پوشان گذاشته شده است.
وی اضافه كرد: سومین و آخرین مرحله اردوی تیم ملی نیز هفته آینده در آكادمی ملی المپیك تهران برگزار می شود كه متصل به اعزام خواهد بود.
به گزارش ایرنا، دومین مرحله اردوی آماده‌ سازی تیم ملی موی تای بزرگسالان از روز هشتم اردیبهشت ماه در سالن بوكس ورزشگاه تختی ارومیه آغاز شده است و تا چهاردهم اردیبهشت ماه جاری ادامه داشت.
مجید فلاح (كاپیتان)، محمود ستاری، كاوه سلیمانی، سلیم محمدی و حسین نصیری از آذربایجان غربی، جواد طبایی، جمال مدنی، عباس عبداللهی، عبدالله انیش، علی مرتضوی و حسین كرمی ورزشكاران دعوت شده به این اردو هستند كه در كنار آنها سه رزمی كار دیگر استان نیز در تمرینات حضور داشتند.
سرمربیگری این تیم را مرتضی علی پناهی بر عهده دارد و فرشید كریمی، سیدبهمن رضوی و سیدحمید موسوی به عنوان مربی در كنار تیم حضور دارند.
این اردو جهت آماده سازی تیم برای شركت در مسابقات جهانی سوئد برگزار شده است و تیم ملی موی تای 27 اردیبهشت ماه جاری عازم رقابتها می شود.
7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیم ملی موی تای افغانستان در مسابقات جهانی تایلند