سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



رایزنی شهرداری درباره اوقات فراغت زنان سرپرست خانوار تهرانی


رایزنی شهرداری درباره اوقات فراغت زنان سرپرست خانوار تهرانیایسنا/ مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران گفت: در حال رایزنی با انجمن اوقات فراغت هستیم تا از ظرفیت‌های آن برای غنی‌سازی اوقات فراغت زنان سرپرست خانوار و فرزندانشان بهره ببریم.
فهیمه فیروزفر اظهار کرد: قصد داریم با همکاری انجمن فراغت به راه‌هایی دست یابیم که زنان سرپرست خانوار و فرزندانشان، اوقات فراغت خود را با کیفیت و ارزان‌ سپری کنند.
وی همچنین درباره دیگر فعالیت‌های ستاد به «شبکه‌سازی» به عنوان یکی از اهداف ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران اشاره کرد.
مدیر ستاد توانمندسازی زنان سبرپرست خانوار اضافه کرد: در حال حاضر شبکه پوشاک را راه‌ انداخته‌ایم و به منظور به وجود آوردن شبکه زیورآلات نیز با دست‌اندرکاران این حوزه هفته گذشته جلسه‌ای برگزار کردیم و امیدواریم شبکه زیورآلات در سال جاری راه‌اندازی شود.





منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
شبگردی ستاد توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار