سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سونی دوربین عکاسی A6300 را معرفی کرد؛ سریع‌ترین فوکوس خودکار جهان


دوربین عکاسی A6300 با سریع‌ترین فوکوس خودکار

در هفته گذشته در چین نشانه‌هایی از معرفی دوربین عکاسی جدید سونی مشاهده شده بود و بالاخره امروز شرکت سونی از دوربین عکاسی خود،  A6300 پرده برداری کرد. این دستگاه دارای سریع‌ترین فوکوس خودکار جهان می‌باشد و این مورد یکی از قابلیت‌های کلیدی آن می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با مشخصات این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

این دوربین عکاسی از خانواده A6000 شرکت سونی است که در سال 2014 اولین مدل از خانواده آن معرفی گشت و حالا قرار است این دستگاه جانشین مدل پیشین خود یعنی A6100 بشود. دوربین جدید سونی قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید زیادی دارد که می‌توان به سرعت فوکوس خودکار بسیار کم آن اشاره کرد؛ این دستگاه قادر است که تنها در 0.05 ثانیه عمل فوکوس را انجام دهد که بسیار عالی و خوب ارزیابی می‌شود.

دوربین عکاسی A6300 با سریع‌ترین فوکوس خودکار

این مورد تنها ویژگی متمایز کننده این دوربین عکاسی در بخش فوکوس نیست؛ این دستگاه می‌تواند همزمان روی 425 نقطه فوکوس را انجام دهد و سونی همچنان در این حوزه رتبه اول را در دست دارد. لنز دوربین A6300 قابل تعویض است و رزولوشن 24.4 مگاپیکسل را داراست و همین‌‌طور از پردازشگر BIONZ X برای تصاویر خود بهره می‌برد.

دوربین عکاسی A6300 با سریع‌ترین فوکوس خودکار

صفحه نمایش این دستگاه از نوع LCD است و می‌تواند عکس و فیلم با رزولوشن 4k را نیز تهیه کند و با سرعت 120 فریم بر ثانیه فیلم با کیفیت فول اچ‌دی (1080P) ضبط کند. قیمت پایه این دستگاه 1000 دلار می‌باشد و می‌توانید با پرداخت 1150 دلار دیگر، لوازم جانبی آن همچون لنز آن را دریافت کنید. به احتمال زیاد این دوربین از ماه مارچ میلادی به بازار راه خواهد یافت.

دوربین عکاسی A6300 با سریع‌ترین فوکوس خودکار

نظر شما در خصوص دوربین عکاسی A6300  چیست؟ سونی در فروش آن موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

UberGizmo

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
آزمایش سرعت فوکوس خودکار دوربین اکسپریا زد 5 سونی