سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسل جدید گوشی گلکسی A7 یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی دارد


نسل جدید گوشی گلکسی A7 یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی دارد

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال کشور آمریکا، نسل جدید گوشی گلکسی A7 یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

دیجی کالا/ براساس اطلاعات منتشر شده از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال کشور آمریکا، نسل جدید گوشی گلکسی A7 یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

کمیسیون ارتباطات فدرال کشور آمریکا اعلام کرد که مدل جدید گوشی گلکسی A7 از یک باتری 3300 میلی‌آمپر بهره می‌برد.
با توجه به شایعات، مشخص شده که شرکت سامسونگ در حال ساخت مدل 2016 گوشی گلکسی A7 است. این گوشی مدتی پیش مجوزهای لازم را از سازمان TENNA کشور چین و کمیسیون ارتباطات فدرال کشور آمریکا دریافت کرده است. به همین دلیل احتمال می‌رود که تا مدتی دیگر شاهد معرفی رسمی این محصول جدید سامسونگ باشیم.

در جدیدترین اطلاعاتی که از مدل 2016 گوشی A7 منتشر شده، مشخص شده که سامسونگ برای این تلفن همراه هوشمند یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است. در شایعات قبلی گفته شده بود که این محصول یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی دارد. کمیسیون ارتباطات فدرال گفته که این گوشی از شبکه‌ی 4G، بلوتوث، وای-فای و GPS پشتیبانی می‌کند.

در گذشته مشخص شده بود که این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی AMOLED با کیفیت Full HD بهره می‌برد. به احتمال زیاد یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. گوشی A7 سه گیگابایت رم دارد و یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتز روی آن قرار گرفته و با اندروید 5.1 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
Lenovo P70 گوشی با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی