سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



ساخت مرکز درمان اعتیاد زنان و نوزادان از عواید بلیت‌فروشی کنسرت‌ها


سلامت نیوز:مرکز درمان اعتیاد زنان معتاد و نوزادان از عواید بلیت فروشی کنسرت‌ها و تئاترهای هنرمندان ساخته می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، هنرمندان کشور با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران و با برنامه ریزی دکتر احمد حلت برنامه‌های خود را به نفع ساخت مرکز درمان اعتیاد زنان معتاد و نوزادان حاصل از این مادران بیمار تقدیم می‌کنند.

در این رابطه مسعود جلالی دبیر اجرایی کمپین سلامت و آرامش روان و سخنگوی این طرح در توضیحات بیشتر گفت: در این طرح که به عنوان اولویت 6 ماهه دوم سال 94 از سوی هنرمندان شناخته شده است هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تئاتر اجرا عواید حاصل از آثار خود در عرصه هنر را به‌صورت برگزاری کنسرت، نمایش صحنه، جنگ‌ها و متن خوانی را تقدیم به تجهیز و ساخت مرکز درمان اعتیاد زنان باردار و نوزادان حاصل از این مادران می‌کنند.

وی ادامه داد: این طرح که با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران و همکاری شهرداری تهران و وزارت بهداشت انجام خواهد شد نقطه عطفی در توجه به آینده سلامت کشور خواهد بود و تولدی دوباره برای این بیماران به ارمغان خواهد آورد. بنابراین در این طرح عواید حاصل از بلیت فروشی کنسرت‌ها، تئاترها و سایر برنامه‌های هنری هنرمندان کشور به نفع ساخت این مرکز صرف خواهد شد.

جلالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه ریزی‌ها برای انجام این فرصت خدمت انجام شده و به امید پروردگار منان با پایان ایام سوگواری مصائب اهل بیت (ع) وارد مرحله عملیاتی خواهد شد. همچنین از تمام آحاد مردم و هنرمندان ایران عزیز و خیرین فعال در زمینه حمایت از توانمندسازی دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در این طرح در انجام هرچه پُرتوان‌تر این حمایت ما را یاری کنند.


ویدیو مرتبط :
وقتی‌ آمریکایی‌ها سعی‌ میکنند ایرانی‌ باشند!