سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عرضه کیت 60 دلاری برای ساخت گوشی‌های تلفن همراه در منزل


عرضه کیت 60 دلاری برای ساخت گوشی‌های تلفن همراه در منزلفارنت/ اگر دوست دارید گوشی تلفن همراهتان را خودتان بسازید از این به بعد می توانید یک کیت 60 دلاری به نام RePhone Kit Create را خریداری کنید.

به گزارش کامپیورترولد، البته این کیت تنها برای ساخت گوشی های نسل دوم تلفن همراه قابل استفاده است و از آن برای طراحی محصولات سازگار با دنیای اینترنت همراه و پوشیدنی های هوشمند هم می‌توان استفاده کرد.

کیت یاد شده که توسط شرکت چینی Seeed Studios ساخته شده دارای اجزای جداگانه ای است که می توان آنها را به هم وصل کرد و از این طریق یک گوشی همراه نسل دوم با نمایشگر ال سی دی 1.54 اینچی ساخت. آیکون های موجود بر روی نمایشگر هم به منظور برقراری تماس های تلفنی و ارسال پیامک قابل استفاده هستند.

این کیت حاوی یک باتری کوچک و همین طور بخشی برای قرار دادن سیم کارت است و بلندگو نیز برای آن پیش بینی شده است. همچنین گوشی یاد شده با فناوری های جی اس ام، ان اف سی و بلوتوث سازگاری دارد.

قرار است تا تابستان آینده مدل به روزشده این کیت برای طراحی و ساخت گوشی های نسل چهارم تلفن همراه عرضه شود. شرکت چینی Seeed Studio که در شنزن چین فعال است با دریافت بیش از 276 هزار دلار سرمایه از سرمایه گذاران مختلف و از جمله آمریکایی موفق به ساخت کیت یاد شده گردیده و تاکنون ده هزار واحد از آن را به فروش رسانده است.

از جمله دیگر محصولاتی که می توان با استفاده از این کیت ساخت می توان به ابزاری برای ردگیری افراد و حیوانات خانگی اشاره کرد که مانع از گم شدن آنها شده و انتقال فرامین صوتی را به آنان ممکن می کند.

منبع: فارنت


ویدیو مرتبط :
رانندگی در منزل با گوشی تلفن همراه بسیار زیبا و دیدنی