سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کتاب نویسنده ایرانی با موضوع داعش در شبکه‌های مجازی جهان


کتاب نویسنده ایرانی با موضوع داعش در شبکه‌های مجازی جهان خبرگزاری کتاب ایران/ تاب یک نویسنده ایرانی با موضوع «داعش» در میان سایر آثار مرتبط با این موضوع به زبان انگلیسی در شبکه‌های مجازی فروش و عرضه کتاب در جهان قرار گرفت.
کتاب «جنگ و ماجراجویی جنسی در داعش» نوشته امیررضا پرحلم amirreza porhelm آوریل 2015 به زبان انگلیسی از سوی انتشارات آمریکایی سوپریم سنچوری منتشر و زودتر از دیگر آثار مرتبط با این موضوع بر شبکه‌های جهانی فروش کتاب قرار گرفت.

هدایت کافران در داعش نوشته روبرت اسپنسر، آخرالزمان دولت اسلامی اثر ویلیام مک کانتس، قیام داعش نوشته جی سیکیولو، داعش از درون نوشته بنجامین هال و ظهور داعش نوشته اریک استاکلبک از جمله کتاب‌هایی هستند که با موضوع خلافت اسلامی عراق و شام ماه‌ها بعد از اثر این نویسنده ایرانی منتشر شدند.

ترجمه فارسی کتاب این نویسنده با عنوان «داعش و جهاد النکاح»، اردیبهشت ماه سال 94 در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی انتشارات پرسمان عرضه شد و بعد از دو ماه با استقبال مخاطبان به چاپ دوم رسید.

این کتاب داستان جنایات داعش و به بردگی کشاندن زنان و همچنین فریب افراد برای عملیات انتحاری برای رفتن به بهشت را بازگو می‌کند.


منبع: خبرگزاری کتاب ایران


ویدیو مرتبط :
‫مصاحبه با سید محمد مرتضوی نویسنده کتاب آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه ، مجله خبری شبکه یک سیما‬‎