فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دانشگاه شهید بهشتی فردا تعطیل است


به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، دانشگاه شهید بهشتی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که بنابر اعلام فرمانداری شهرستان شمیرانات، فردا، (دوشنبه 2 آذر ماه) این دانشگاه تعطیل است.
برخی رسانه ها مدعی شده اند که دانشگاه شهید بهشتی به دلیل برگزاری اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز فردا (2 آذرماه) تعطیل می شود.
پیشتر جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای محدودیت های ترافیکی در منطقه شمال پایتخت به دلیل برگزاری اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز در روز دوشنبه دوم آذر ماه خبر داده بود.
سرهنگ حسن عابدی گفت: این محدودیت های ترافیکی در مناطق شهرداری یک، دو و سه تهران و مسیرهایی که به محل برگزاری اجلاس منتهی می شود به اجرا درمی آید.
مجمع کشورهای صادرکننده گاز یا اوپک گازی که به اختصار (GECF) نامیده می شود دارای 18عضو اصلی و ناظر است.
سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز روز دوشنبه (دوم آذرماه) با حضور سران 9 کشور و به ریاست حجت الاسلام و المسلین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار خواهد شد.
تاکنون حضور رئیسان جمهوری کشورهای بولیوی، روسیه، گینه استوایی، نیجریه، ونزوئلا و عراق و همچنین نخست وزیر الجزایر در این اجلاس قطعی شده است. رئیس جمهوری ترکمنستان نیز به عنوان میهمان ویژه در این اجلاس حضور خواهد یافت.
کشورهای عضو مجمع صادرکنندگان گاز، ٤٢ درصد از تولید گاز جهان، ٦٧ درصد از ذخایر گازی جهان، ٣٨ درصد از انتقال گاز با خط لوله و ٨٥ درصد از تجارت گازطبیعی مایع شده (ال ان جی) را در اختیار دارند.
کشورهای الجزایر، بولیوی، مصر، گینه استوایی، ایران، لیبی، نیجریه، قطر، روسیه، ترینیداد و توباگو، ونزوئلا و امارات ١٢عضو اصلی این مجمع جهانی به شمار می روند و هلند، نروژ، عراق، عمان و پرو به عنوان اعضای ناظر در مجمع کشورهای صادرکننده گاز حضور دارند.
فراهنگ**9187**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
همایش کارآفرینی در دانشگاه شهید بهشتی